Samsung Galaxy S6 {Edge+} Kullanıcıları Kulübü | Ana Konu | Yardım & Destek|

Sponsorlu Bağlantılar

-Andromeda-

-Andromeda-

Üye


Pil kullanımIna ait kayıtlar da bunlar
 


hikmet366

hikmet366

Üye
Ekran kullanımı ne kadar önemli olan ekran kullanimi

SM-G920F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
hikmet366

hikmet366

Üye
Seninki yine idare eder sen pek telefon kullanmıyorsun galiba

SM-G920F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
-Andromeda-

-Andromeda-

Üye
Seninki yine idare eder sen pek telefon kullanmıyorsun galiba

SM-G920F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Aslında kullanıyorum, sorun şu gece full doluydu sabah 90 ve bu kadar kullanıma rağmen 70 mi ne oldu pilde bi bozukluk olabilir mi? Gönderiçsem 1 hafta falan kalacak eğer bu normal ise hiç göndermiyim
İçimde kalacağına gidip gösteriyim yapacak birşey yok
 
hikmet366

hikmet366

Üye
Aslında kullanıyorum, sorun şu gece fu ll doluydu sabah 90 ve bu kadar kullanıma rağmen 70 mi ne oldu pilde bi bozukluk olabilir mi? Gönderiçsem 1 hafta falan kalacak eğer bu normal ise hiç göndermiyim
İçimde kalacağına gidip gösteriyim yapacak birşey yok
İstek üzerine değişeceğini sanmıyorum değişirse bana da da haber edermisin

SM-G920F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
-Andromeda-

-Andromeda-

Üye
İstek üzerine değişeceğini sanmıyorum değişirse bana da da haber edermisin

SM-G920F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
istek üzerine değiştirmiyorlar, cihazı test ediyorlar eğer normalden fazla bir düşüş söz konusu ile değiştiriyorlar, zaten şarj adaptörü ve kablosunu garanti ile değiştirtiyordum, belki oda değişir, sonucu buradan yazarım bakalım gönderdik servise..
Bide şöyle de bir tablo var

şarj sayısına bağlı olarak pildeki düşüşü gösteren bir tablo, eğer android de ios ta olduğu gibi bir program ile kaç kere şarj ettiğini görebileceğin bi program var ise buradaki düşüşü % olarak hesapla piline uyarla eğer pilin kapasitesi %60 ın altına düşerse garanti ile değişim yapılacağı söyleniyor, ama teknisyen neyi kriter alır onu bilmem

kaynak:
 
  • Beğen
Tepkiler: hikmet366
hikmet366

hikmet366

Üye
istek üzerine değiştirmiyorlar, cihazı test ediyorlar eğer normalden fazla bir düşüş söz konusu ile değiştiriyorlar, zaten şarj adaptörü ve kablosunu garanti ile değiştirtiyordum, belki oda değişir, sonucu buradan yazarım bakalım gönderdik servise..
Bide şöyle de bir tablo var

şarj sayısına bağlı olarak pildeki düşüşü gösteren bir tablo, eğer android de ios ta olduğu gibi bir program ile kaç kere şarj ettiğini görebileceğin bi program var ise buradaki düşüşü % olarak hesapla piline uyarla eğer pilin kapasitesi %60 ın altına düşerse garanti ile değişim yapılacağı söyleniyor, ama teknisyen neyi kriter alır onu bilmem

kaynak:
Anladım. Ben bir kere verdim telefonun şarjı bitiyor telefonu tekrar açıyorum %11 şarjı oluyor dedim batarya bitmiş dedim değiştirilmesini istiyorum dedim adamlarla kağıda şarj aletini kontrol edin yazıp bana geri verdiler

SM-G920F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
-Andromeda-

-Andromeda-

Üye
Anladım. Ben bir kere verdim telefonun şarjı bitiyor telefonu tekrar açıyorum %11 şarjı oluyor dedim batarya bitmiş dedim değiştirilmesini istiyorum dedim adamlarla kağıda şarj aletini kontrol edin yazıp bana geri verdiler

SM-G920F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Pil ile alakalı sorunlarda gönderirken şarj aleti ile birlikte gönderin birde şötyle birşey var sorun yazın diye teknisyen ekranında bulunan text girdikleri kısımda karakter limiti var ondan dediklerinizi tam yazamıyorlar mesela ben aynen şu cümleyi kurdum
"Bu kutudan çıkan şarj aleti, hafif oynadığı zaman şarj almıyor ama başka şarj aleti takınca alıyor birde şarjıda çok çabuk düşüyor , telefonun internet ve ekranı kapalı olduğu halde %5 şarj bi anda gidiyor " dedim, sorun kısmına yazılan açıklama şu:
"ŞARJ ALMIYOR ŞARJ BİANDA BİTİYOR"

bunu yazdıktan sonra ben susuyorum sen anla hesabına dönüyor biraz iş...
 
hikmet366

hikmet366

Üye
Pil ile alakalı sorunlarda gönderirken şarj aleti ile birlikte gönderin birde şötyle birşey var sorun yazın diye teknisyen ekranında bulunan text girdikleri kısımda karakter limiti var ondan dediklerinizi tam yazamıyorlar mesela ben aynen şu cümleyi kurdum
"Bu kutudan çıkan şarj aleti, hafif oynadığı zaman şarj almıyor ama başka şarj aleti takınca alıyor birde şarjıda çok çabuk düşüyor , telefonun internet ve ekranı kapalı olduğu halde %5 şarj bi anda gidiyor " dedim, sorun kısmına yazılan açıklama şu:
"ŞARJ ALMIYOR ŞARJ BİANDA BİTİYOR"

bunu yazdıktan sonra ben susuyorum sen anla hesabına dönüyor biraz iş...
Ben ben küçük bir kağıda yazdım verdin telefonla birlikte kadın aynı senin dediğin gibi yazıdı ama ben ayriyetten küçük kağıda sorunlarımı yazdım açıklayıcı ama adamın bana verdiği cevap şarj aletini kontrol ediniz

SM-G920F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
-Andromeda-

-Andromeda-

Üye
Ben ben küçük bir kağıda yazdım verdin telefonla birlikte kadın aynı senin dediğin gibi yazıdı ama ben ayriyetten küçük kağıda sorunlarımı yazdım açıklayıcı ama adamın bana verdiği cevap şarj aletini kontrol ediniz

SM-G920F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bende de bi ara eski telefonumda duruk yere sim kart takılı ve algılıyorken bi anda servis yok bazen de sim kart yok uyarısı veriyordu , gönderdim bi sorun yok sim kart kontrol edin dediler yeni sim kart aldım yine aynı hatayı aldım en son çare olarak samsung kies üzerinden orjinal rom flashlama özelliği var tam adı acil durum üretici yazılım moduna geçirme gibi birşey olması lazım, telefonu oradan flashladım sürekli odin moduna alıp (knox sayacı artmıyor orjinal yazılım diye) 6. da mı ne sorun ortadan kalktı , genelde yazılımları da bozuk olabiliyor ama bu senin olayda tamamen bi boşlama var, stajyer e mi denk geldin ne :D samsung liselerden stajyer öğrenci alıyor bu bi gerçek, bi keresinde de home key değiştirdiler ama geri tuşunun ışığını bozarak geri verdiler az uğraşmadım şu servislerde... Allah kimseyi o kapıya düşürmesin çekilecek çile değil. cihazı veriyorsun 1 hafta sende olmuyo daha sonra almaya bi gidiyorsun hiçbirşey yapılmamış halde...
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Bende dd hızlı hir şarj tüketimi söz konusu bu eylül de ki bir google uygulamalari güncellemesiyle başladı bitmek bilmiyor.
 
-Andromeda-

-Andromeda-

Üye
Bende dd hızlı hir şarj tüketimi söz konusu bu eylül de ki bir google uygulamalari güncellemesiyle başladı bitmek bilmiyor.
Gereksiz sistem uygulamalarını silememek baya kötü, one drive , skype vs bir ton ıvır zıvır var ve silinmiyor devre dışı bıraksan da işlemleri çalışıyor. Şarj sömürücü resmen bunlar
 
-Andromeda-

-Andromeda-

Üye
Güncelleme

Şu an bildirim geldi cihaz için parça siparişi verilmiş yani saha yeni kontrolü bitmiş , istenen parça hakkında bir bilgi yok bakalım başka bir bilgi gelirse buraya yazarım
 
-Andromeda-

-Andromeda-

Üye
Cihazı teslim aldım, açıklama kısmında Şub pişirin değişti yazıyordu aksilik olmazsa ki imei numaram silinmişti vs karmaşasına parça listesini almayı unuttum , şarj kablosu pil ve giriş yerinde değişim yapmışlar
 
hikmet366

hikmet366

Üye
Cihazı teslim aldım, açıklama kısmında Şub pişirin değişti yazıyordu aksilik olmazsa ki imei numaram silinmişti vs karmaşasına parça listesini almayı unuttum , şarj kablosu pil ve giriş yerinde değişim yapmışlar
Neden simdi şarjı şimdi iyi mi dayanacak neden batarya değişimi yapılmadı

SM-G920F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
-Andromeda-

-Andromeda-

Üye
Neden simdi şarjı şimdi iyi mi dayanacak neden batarya değişimi yapılmadı

SM-G920F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
teslim alırken bana pilin değiştiğini söylediler. ama açıklama kısmında sub pili değişti yazıyor , şarj aletleri ve giriş kısmında da değişiklik olduğunu söylemişler. eğer kayıtlara bir şekilde ulaşabilirsem değişen parçaların listesini atarım

edit: sub pili ne oluyor ?
 
hikmet366

hikmet366

Üye
teslim alırken bana pilin değiştiğini söylediler. ama açıklama kısmında sub pili değişti yazıyor , şarj aletleri ve giriş kısmında da değişiklik olduğunu söylemişler. eğer kayıtlara bir şekilde ulaşabilirsem değişen parçaların listesini atarım

edit: sub pili ne oluyor ?
Google da batarya olarak görünüyor o zaman bende verim değişsin ne diye verdin kardeş

SM-G920F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
-Andromeda-

-Andromeda-

Üye
Google da batarya olarak görünüyor o zaman bende verim değişsin ne diye verdin kardeş

SM-G920F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Telefonlarda sub pili diye birşey yokmuş. Bende gördüm. Ne sorunun varsa onu söyle mesela 5 dakikada %10 şarj vs yiyorsa git aynen söyle cihazı inceleyip ona göre değiştiriyorlar. Benim şarj almama sorunu da vardı. Eğer boşa beklemek istemiyorsan direk olanı söyle çünkü 1 haftaya yakın bekleme ihtimalin var ve eğer pil değerleri normal çıkarsa 1 hafta (hatta 10 gün ) boşa beklemiş olacaksın.
Ayrıca telefonu aldığımda pil %19 du yine bi 10 dakikada %5 e kadar düştü . Olay sanırım yazılımsal yeni pilde bile böyle yapıyorsa. Şimdi samsung Kies üzerinden rom yüklettim ( Üretici yazılımı kurtarma moduna getirme seçeneği ile ) apple cihazlardan tecrübeliyim ota dan güncelleme yapınca şarj vs de bu tip hatalar olabiliyor diye. Şimdi şarjı fulleyip normal kullanımı deneyeceğim bakalım neler olacak. ama olay yazılımsal gibi duruyor bu kadar harcama normal değil. Cihazı zaten sıfırlamamışlar direk verdiler öyle
 
hikmet366

hikmet366

Üye
Cihazı yüksek parlaklık da kullanınca 3.30 şarjı gidiyor ama kısık parlaklık ta 2 saat şarjı gidiyor ne anormal bir durum götüreceğim temmuz ayında garantisi bitiyor vereceğim. Servise

SM-G920F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 


Üst Alt