S6'ya devrim denmek tam olarak mantıklı olmaz. Fakat bir yerde 14nm işlemci varken öteki tarafta 20nm olması aralarındaki donanım farkını ortaya koymaya yeterli yeter ki custom rom olsun. Samsung kimin umrunda geliştirici gözüyle bakmayanlara acıyorum. Android'i iOS gibi kullanıyorlar ne kadar kötü.