Öneri Samsung Galaxy S6 aşırı ısınma

Sponsorlu Bağlantılar

El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
G4'e biri çıkıp devrim deseydi ona da pozitif bakmazdım.
 


teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
S6'ya devrim denmek tam olarak mantıklı olmaz. Fakat bir yerde 14nm işlemci varken öteki tarafta 20nm olması aralarındaki donanım farkını ortaya koymaya yeterli yeter ki custom rom olsun. Samsung kimin umrunda geliştirici gözüyle bakmayanlara acıyorum. Android'i iOS gibi kullanıyorlar ne kadar kötü.
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
820'de 14 nm olmayacak mı? Hatırladıgım kadarıyla öyle.
14 nm nano teknoloji bazında harika tam olarak devrim olmasa da devrime yakın bir çalısma en azından ilk olmasından dolayı.
Lakin S6 ısınmayacak gibi yorumlar yapıldı mobil islemciler nano baglamda nankörler adeta ısınmak için yaratıldı yazsak üstüne senelerce tasır.Masaüstü olarak eski pentium serilerini bilen biri nano üertimlere büyük saygı duyar.
 
manolyam63

manolyam63

Üye
benımkı s 5 o da ısınıyor
 
0MG90

0MG90

Üye
Sözde 14nm daha az ısınacaktı
 


Üst Alt