Samsung galaxy s3 ile ilgili soru

Sponsorlu Bağlantılar

moskovalı

moskovalı

Üye
    Konu Sahibi
Samsung galaxy s3 ile ilgili soru
Arkadaslar merhaba.ben yeni android kullanmaya basladim galaxy s3 aldim.video ve muzik player yukledim fakat izlerken veya dinlerken sesini actikta telefon titresimi devreye giriyor yani muzigin temposuyla aynen titriyor.ben diyorumki programlar demo falan yada yuklerken hatami yapiyorum.yardimlariniz icin simdiden tesekkur eserim.
 


TheMadness

TheMadness

Üye
Arkadaslar merhaba.ben yeni android kullanmaya basladim galaxy s3 aldim.video ve muzik player yukledim fakat izlerken veya dinlerken sesini actikta telefon titresimi devreye giriyor yani muzigin temposuyla aynen titriyor.ben diyorumki programlar demo falan yada yuklerken hatami yapiyorum.yardimlariniz icin simdiden tesekkur eserim.

Ayarlar dan eski haline dondur
 
moskovalı

moskovalı

Üye
    Konu Sahibi
cihazin kendi oynaticilarinda sorun yok sorun sonradan yuklenenlerde var poweramp bs player gibi programlarda
 
ogedayokan

ogedayokan

Üye
evet kardesim orjinalinde degil zaten sorun..Bende ProPlayer muzik programini yukledikten sonra DSP paketi ni yuklemistim ve bu sebeb olmustu sanirim sonradan yukledigin programlari kaldir uygulama yoneticisine gir ve eklentilerinide kaldir sonra tekrar dene, sorun cözulurse cvp yaz olmadi ben tekrar o eklentiyi yukleyip denerim senin icin ,,
 

eneskethuda

Üye
aynı sorun bende de var dediğinizi denedım ancak bir değişikik olmadı :/ yardmcı olursanız çok sevinirim.
 
meletim

meletim

Üye
Telefonun kendi özelliği o oyunlarda felan güzel oluyor bir sorun felan yok telofonda ayarlara gir ses ayarlarının en altınfa otomatik dokunma var onu kapalıya getir düzelir ..
 
TheMadness

TheMadness

Üye
Telefonun kendi özelliği o oyunlarda felan güzel oluyor bir sorun felan yok telofonda ayarlara gir ses ayarlarının en altınfa otomatik dokunma var onu kapalıya getir düzelir ..

Vay hayırlı olsun sen de mi geçtin :D

+

Yazdığım cevap eski daha acemiydim o zamanlar :D
 
meletim

meletim

Üye
sağ olasın bende geçtim s3 sıkılmıştım değişiklik iyi oldu .. harbiden şimdi baktım da tarihe hiç dikkat etmemişim :) ...
 


Üst Alt