Kusura bakma link veremeyeceğim telefondan giriyorum. Turkcell romdan cikarsan garanti gider haberin olsun. Eğer kararliysan odin adli programin son surumunu indir, sonra ingilizcen varsa samfirmware.comdan istedigin versiyonu bul indir. Bulamassan arkadaslar yardimci olur kusura bakma bilgisayarim çöktü yardim edemiyorum
----------Eklendi @ 23:04:18 ---------- Yazıldı @ 23:00:04 ----------
Eğer surumunu 2.3e yukseltmek istiyorsan xxjvh kod adli surumu yukle. Samsung saatte bir surum cikariyor samfirmware duyuruyor yetisilemiyo valla
ke7 diye bir surum daha var onu da arastiracağim, ama bilgisayari anca haftaya format aticam bu hafta cok yoğunum. Kusura bakma yani