Samsung Galaxy S Plus hakkinda

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

nonamex

Üye
    Konu Sahibi
Samsung Galaxy S Plus hakkinda
Bu cihaz ben sadece rusyada satisa sunulacak diye biliyordum, o yuzden cikmasini beklememistim. Teknosa'nin sitesine bakarken urun olarak eklendigini gordum, cihazin resmi ve teknik ozellikleri eklenmemis, fiyati 1199 lira olarak yaziyor sadece. Her hangi bir teknosada cihaz satisa sunuldu mu bilen var mi ?

Edit: Almaktan vazgeçtim
 
optimus black varsa biraz daha bekle. Almaya değmez senin için. Alacaksan s2 sensation gibi bi şey al. Optimus 2x de olabilir.
 

nonamex

Üye
    Konu Sahibi
4.3 inch ekranli telefonlar hosuma gitmiyor, o yuzden S2'den falan uzak duruyorum.

1.4 ghz islemci beni etkiledi biraz
 
Tepkiler: cCc Maxcı cCc
4.3 inch ekranli telefonlar hosuma gitmiyor, o yuzden S2'den falan uzak duruyorum.

1.4 ghz islemci beni etkiledi biraz

artık yeni çıkacak telefonlar büyük olur. Küçük bulamazsın zannediyorum.
Işlemci konusunda ise 400 MHz için telefon değiştirme. Biraz daha bekle.
 

nonamex

Üye
    Konu Sahibi
artık yeni çıkacak telefonlar büyük olur. Küçük bulamazsın zannediyorum.
Işlemci konusunda ise 400 MHz için telefon değiştirme. Biraz daha bekle.

Kararsızım gerçekten 400 mhz + daha hızlı gpu + Android 2.3 geliyor... Çıktığından bile emin değilim o da var ama..
 
Büyük ekran severim küçük sevmem x10 mını avuç kadar özelikler iyi ama ekran Bence 3.5 ideal
 

nonamex

Üye
    Konu Sahibi
Ben 4 inch seviyorum
 
Kararsızım gerçekten 400 mhz + daha hızlı gpu + Android 2.3 geliyor... Çıktığından bile emin değilim o da var ama..

2.3 gingerbread optimus black'e de gelir merak etme.
Ayrıca Şimdi bunu istersin alırsın bi hevesle. Bi kaç ay sonra daha iyisi çıkınca?

Biraz daha düşün bence
 

nonamex

Üye
    Konu Sahibi
Bu cihaz turkiye'ye gelmeyecek saniyordum, yoksa daha once aklimdaydi..

Almaya karar verdim, Optimus Black'imi cok sevsemde satacagim..
 

nonamex

Üye
    Konu Sahibi
1199 lira teknosada, arayip sordum ellerinde varmis.
 

nonamex

Üye
    Konu Sahibi
Cihazi almaktan simdilik vazgectim, daha cogu yerde satisa sunulmamis sorun yasarsam falan cozum bulmam zor olur, xda devolopers ta bolumu bile yok.. Optimus Black'ede cabuk alici bulduydum diye seviniyordum kesin alacagim diyen herif vazgecmis, onada bir gicik oldum zaten.
 

PureFood

Üye
İlk defa tasarımını beğendim. S2 den kat kat daha şirin bir telefonmuş.
 

iyi karar. Bu karar da hayırlı olsun.
 

cngzmls

Üye
Arkadaşlar Antalya Özdilek Park AVM'de satılıyor.Daha dün inceledim.Telefon çok hoş.

----------Eklendi @ 18:09:44 ---------- Yazıldı @ 18:08:18 ----------

Arkadaşlar Antalya Özdilek Park AVM Teknosa'da satılıyor.Daha dün inceledim.Telefon çok hoş.
 
bende daha bugun teknosaya gittim baktım. güzel telefon.
 

Uruloki

Üye
optimus 2x 1ghz ile toz yutturyor galaxy ailesine nona sen hala bu cihazı düşünüyorsun bence cihazını ice cream çıksın yeni cihazlar gelsin öyle değiştir
 

nonamex

Üye
    Konu Sahibi
optimus 2x 1ghz ile toz yutturyor galaxy ailesine nona sen hala bu cihazı düşünüyorsun bence cihazını ice cream çıksın yeni cihazlar gelsin öyle değiştir

Vazgeçtim ya çoktan , 2X falan bilmiyordum o zaman pek.

Bir motorola droid 3 , bir de 2x gelmeyecek diye üzülüyorum şu an
 

Praetor

Emekli Yönetici
Konu sahibinin isteği üzerine
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...