nonamex
Üye
-
Konu Sahibi
-
4.3 inch ekranli telefonlar hosuma gitmiyor, o yuzden S2'den falan uzak duruyorum.
1.4 ghz islemci beni etkiledi biraz
artık yeni çıkacak telefonlar büyük olur. Küçük bulamazsın zannediyorum.
Işlemci konusunda ise 400 MHz için telefon değiştirme. Biraz daha bekle.
Kararsızım gerçekten400 mhz + daha hızlı gpu + Android 2.3 geliyor... Çıktığından bile emin değilim o da var ama..
1199 lira teknosada, arayip sordum ellerinde varmis.
Cihazi almaktan simdilik vazgectim, daha cogu yerde satisa sunulmamis sorun yasarsam falan cozum bulmam zor olur, xda devolopers ta bolumu bile yok.. Optimus Black'ede cabuk alici bulduydum diye seviniyordum kesin alacagim diyen herif vazgecmis, onada bir gicik oldum zaten.
optimus 2x 1ghz ile toz yutturyor galaxy ailesine nona sen hala bu cihazı düşünüyorsun bence cihazını ice cream çıksın yeni cihazlar gelsin öyle değiştir
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?