Samsung Galaxy Note-Note II

Placebo-

Üye
0.5 inc 1.27 cm yapıyor. Oda 2 parmak. Benim parmağımla ama.
 
    Konu Sahibi
0.5 inc 1.27 cm yapıyor. Oda 2 parmak. Benim parmağımla ama.

İlahi ezgi yaw bende hani benim parmaklarımda zariftir bayan parmağı gibi ama bian benim gözüme büyük göründü de öyleyse dedim Note 2 kafam kadar vardır dedim
 

SkyLaBTR

Üye
İlahi ezgi yaw bende hani benim parmaklarımda zariftir bayan parmağı gibi ama bian benim gözüme büyük göründü de öyleyse dedim Note 2 kafam kadar vardır dedim

abi boyutları elbet bulursun bi yerden. En olmadı gsmarena sağolsun ordaki boyutları çizersin biçersin , bi de yetenekliysen al sana el yapımı note 2 ( kartondan ) bununla ilgili bi konu vardı galiba
 
galaxy note 2 ben aldım ve kullanıyumki çok yakın bi arkadaşımda note vardı onuda çok iyi biliyorum ama note 2 kesinlikle harika ötesi olmuş telefona fazla para verilmez diyen arkadaşlarım bile note 2 yi görünce fikirleri değişti çünkü o ne bir telefon nede bir tablet o bir phablet ve sınıfının en iyisi samsung daha iyisini çıkarana kadar. Kesinlikle tavsiye ediyorum şöyle söyleyebilirim insanın laptop alışkanlığını tamamen unutturuyor artık ne laptopa nede masaüstüne gereksinim duymuyorsun çok güzel bir alet.
 

aleranol

Üye
Tesekkur ederim. Yalniz yan klavyeyle yazarken ortaya parmakim anca ulasiyor. Ayrica flas yukleyen varsa linkini banada versin calismadi bulduklarim eger inceleyecek olursam mukemmel ama kamerasi hala iyi degil. Ekrani mukemmel derecede hassas ve iyi. Chrome sacmalik olmus niye kodular anlamiyom. Most wantedi calistirdim bayagim manyak nediyim
 
    Konu Sahibi

Rüyamda gördüm bende Note2 almışım kardeşim wallaha yaaa

- - - Eklendi - - -

abi boyutları elbet bulursun bi yerden. En olmadı gsmarena sağolsun ordaki boyutları çizersin biçersin , bi de yetenekliysen al sana el yapımı note 2 ( kartondan ) bununla ilgili bi konu vardı galiba

aman kardeşim yarın birgün askerim ne yapayım ben kartondan Note2'yi yaw bana kartonu değil kendisi lazım
 
bende note 2 almayı düşünüyorum 1 hafta içinde bir %60 alma ihtimalim var yorumlarınızı bekliyorum
 
    Konu Sahibi
bende note 2 almayı düşünüyorum 1 hafta içinde bir %60 alma ihtimalim var yorumlarınızı bekliyorum

al gardaş al yaw, dün gece rüyamda kullandım rüya deyip geçme lusid rüyaydı hacı telefonu canlı canlı hissettim kullandım spen kalemi muhteşemdi yaaa tavsiye ederim emin ol
 

amcalu1

Üye
Aslında note 2 de güzel cihaz ama galaxy s2 bana büyük geliyor gözüme note 2 alsam nereye sığdırcam
 
    Konu Sahibi
Aslında note 2 de güzel cihaz ama galaxy s2 bana büyük geliyor gözüme note 2 alsam nereye sığdırcam

vallahi ben Note2'yi alayım da bi yer bulurum sığdıracak olmadı elimde taşırım vallaha

- - - Eklendi - - -

+ bende cep sorunu yok yaa Babam terzi hemen cebi büyütürüz hani
 

amcalu1

Üye
Nexus 4 türkiye ye ne zaman gelir ?
 
kardeşim ben 3 telefon arasında seçim yapacaktım, nokia lumia 920-iphone 5 ve galaxy note 2 bu üçüneden birini alacaktım. 1 ay araştırdım, sonra telefonları sattıkları yerlerde inceledim ve sonunda galaxy note 2 de karar verdim. bu galaxy note 2 ye telefon demek hakaret olur valla bu note 2 tam bir cepjet valla alalı 10 gün kadar oldu elim ayağım oldu vallahi, evdeki laptopa bakmıyorum bile artık )
 
    Konu Sahibi

Hayırlı uğurlu olsun, muazzam bir cihaz Note 2
 
hayırlı uğurlu olsun kardeşim güle güle kullan inşallah
 
note 2 anlatilmaz yasanir

Note 2 cileri bekliyoruz. Birlikten kuvvet dogar

http://www.maxicep.com/android-genel/samsung-galaxy-note-2-funclub-739371.html#post5627511