___kaptan___
Üye
-
Konu Sahibi
-
Fazla bir fark yok. 2 parmak kadar daha büyük.
0.5 inc 1.27 cm yapıyor. Oda 2 parmak. Benim parmağımla ama.
İlahi ezgi yaw bende hani benim parmaklarımda zariftir bayan parmağı gibi ama bian benim gözüme büyük göründü de öyleyse dedim Note 2 kafam kadar vardır dedim
Tesekkur ederim. Yalniz yan klavyeyle yazarken ortaya parmakim anca ulasiyor. Ayrica flas yukleyen varsa linkini banada versin calismadi bulduklarimeger inceleyecek olursam mukemmel ama kamerasi hala iyi degil. Ekrani mukemmel derecede hassas ve iyi. Chrome sacmalik olmus niye kodular anlamiyom. Most wantedi calistirdim bayagim manyak nediyim
abi boyutları elbet bulursun bi yerden. En olmadı gsmarena sağolsunordaki boyutları çizersin biçersin , bi de yetenekliysen al sana el yapımı note 2 ( kartondan ) bununla ilgili bi konu vardı galiba
Rüyamda gördüm bende Note2 almışım kardeşim wallaha yaaa
- - - Eklendi - - -
aman kardeşim yarın birgün askerim ne yapayım ben kartondan Note2'yi yaw bana kartonu değil kendisi lazım
boyutuna bakman için demiştim
bende note 2 almayı düşünüyorum 1 hafta içinde bir %60 alma ihtimalim var yorumlarınızı bekliyorum
bende note 2 almayı düşünüyorum 1 hafta içinde bir %60 alma ihtimalim var yorumlarınızı bekliyorum
Aslında note 2 de güzel cihaz ama galaxy s2 bana büyük geliyor gözüme note 2 alsam nereye sığdırcam
kardeşim ben 3 telefon arasında seçim yapacaktım, nokia lumia 920-iphone 5 ve galaxy note 2 bu üçüneden birini alacaktım. 1 ay araştırdım, sonra telefonları sattıkları yerlerde inceledim ve sonunda galaxy note 2 de karar verdim. bu galaxy note 2 ye telefon demek hakaret olur valla bu note 2 tam bir cepjet valla alalı 10 gün kadar oldu elim ayağım oldu vallahi, evdeki laptopa bakmıyorum bile artık)
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?