___kaptan___
Üye
-
Konu Sahibi
-
note2 yerine note aldiysan geçmiş olsun
Hayır o kadar fark yok aralarında
ama note2 tam bir canavar
dostun 2sinide eline aldım notun ekranı daha geniş ve ele daha kötü.oturuyor. yarım cm bile fark yok ama ınan daha farklı not2. not2nin ekranı daha uzun yapılmış. bu sebepten inci0.2 daha büyük. ayrıca tük donanım özellikleri 2 katı. bir eline al ondan sonra zaten forumu cokertirsij şöyle güzel böyle güzel diye
Aha işte benimde nakavt olduğum nokta burası yaw nasıl ballandıra ballandıra anlatıyosunuz anlatamamCanım Note2 istiyor, hamile bi bayan misali ben Note2 aşeriyorum yaaaa / Note2'nin eli elime değmedi ama anlattıklarınıza bakarak değmiş kadar oldu yani sağolun
valla nerden baksan 30dk inceledim ama özellikleri daha çok hani göz ardı edilenler cidden elimden bırakmak istemedim çok manyak. sen aseriyorum demissin ama sen gelde beni gör. alarmimda kalk lan babam not2 almış yazıyor
heheben kendimi telefon manyağı sanıyordum ama siz bizim ustamız gibisiniz maaşallah yani inşallah tez vakitte sizde bizde kavuşuruz nice Note 2'lere
nice not2lere :şu bira bardağı tokusturanlar:
inşallahda şu wp ile android konusunda gereksiz şeyler yazıyosun diye bana mı dedin üstüme alındım da ister istemez
konuya bidaha bak
- - - Eklendi - - -
yav nextman silmiş arada zappingerin saçma mesajı vardı herzamanki gibi.
ohh wallaha rahat ettim yaaabi an bana söylüyosunuz sandım valla terkidiyâr edecektim buraları
konuya bidaha bak
- - - Eklendi - - -
yav nextman silmiş arada zappingerin saçma mesajı vardı herzamanki gibi.
hiç öyle şey olurmu dostum. biz daha seninle online oyunlarda kapiscas not alınca
not2 aldım kardeşimbu arada most wantedin datasını dataya atıyorum dosya indiriyo
not2 aldım kardeşimbu arada most wantedin datasını dataya atıyorum dosya indiriyo
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?