Samsung Galaxy Note-Note II

    Konu Sahibi
Samsung Galaxy Note-Note II
Merhabalar saygı değer forum üyeleri

Bugün Kayseri'de bi telefoncu'da Samsung Galaxy Note gördüm acelem olduğu için soramadım gerçekten büyük bir ekranı var;
öyle olunca aklıma birşey takıldı:

Şimdi bu Note serisi bildiğim kadarıyla 2 tane yani Note ve Note 2, bu iki cihazın ekranları arasında fark var mı?
Note 2'nin ekranı galiba 5.5'' 'ti Note 1'deki ile aynı mı yoksa ciddi bir fark varmı acaba?

NOT: ( Konuyu yanlış yere açmış isem moderatörlerden ricam gerekli yere taşırlarsa sevinirim+şimdiden teşekkürler)
 
note2 yerine note aldiysan geçmiş olsun
 
Hayır o kadar fark yok aralarında
 
ama note2 tam bir canavar
 
Tepkiler: absolut2611
    Konu Sahibi
ama note2 tam bir canavar

Telefoncunun ordan geçerken babam yanımdaydı + babam telefon isterse 2000TL olsun umrunda olmaz sinirlenince yere çarpar o derece biridir, baba işte şu telefon diye gösterdim Note'yi isterse altın olsun ne işe yarar ne yapabilirsin ki şu takosla dedi ama benim söylemek isteyipte söyleyemediğim o kadar çok şey vardı ki sadece sustum hele bi askere gidip geleyim o zaman ki piyasaya göre Note2 mi olur Note 3 mü olur bakacaz artık / ama harbi harbi Note2 bende olsaaa neler yapılır neler yaaa bazı arkadaşlar anlattıkça Note2'yi S3 ağzımın suyu akıyor desem yeridir, biz de işte böle symbian ile sürünüyoz ama askere gidip geleyim bi hayırlısıyla o zaman sürünmeye son diyecem inşallah
 

aleranol

Üye
dostun 2sinide eline aldım notun ekranı daha geniş ve ele daha kötü.oturuyor. yarım cm bile fark yok ama ınan daha farklı not2. not2nin ekranı daha uzun yapılmış. bu sebepten inci0.2 daha büyük. ayrıca tük donanım özellikleri 2 katı. bir eline al ondan sonra zaten forumu cokertirsij şöyle güzel böyle güzel diye
 
    Konu Sahibi

Aha işte benimde nakavt olduğum nokta burası yaw nasıl ballandıra ballandıra anlatıyosunuz anlatamam Canım Note2 istiyor, hamile bi bayan misali ben Note2 aşeriyorum yaaaa / Note2'nin eli elime değmedi ama anlattıklarınıza bakarak değmiş kadar oldu yani sağolun
 

aleranol

Üye

valla nerden baksan 30dk inceledim ama özellikleri daha çok hani göz ardı edilenler cidden elimden bırakmak istemedim çok manyak. sen aseriyorum demissin ama sen gelde beni gör. alarmimda kalk lan babam not2 almış yazıyor
 
    Konu Sahibi

hehe ben kendimi telefon manyağı sanıyordum ama siz bizim ustamız gibisiniz maaşallah yani inşallah tez vakitte sizde bizde kavuşuruz nice Note 2'lere
 

aleranol

Üye
inşallah da şu wp ile android konusunda gereksiz şeyler yazıyosun diye bana mı dedin üstüme alındım da ister istemez

konuya bidaha bak


- - - Eklendi - - -

yav nextman silmiş arada zappingerin saçma mesajı vardı herzamanki gibi.
 

aleranol

Üye
not2 aldım kardeşim bu arada most wantedin datasını dataya atıyorum dosya indiriyo
 

Placebo-

Üye
Fazla bir fark yok. 2 parmak kadar daha büyük.