SAMSUNG GALAXY NOTE 4 KULLANICI KULÜBÜ

Sponsorlu Bağlantılar



csbaz

csbaz

Üye
Arkadaslar N910c icin cm12.1 romu varmi ben baktim yabanci sitelerde var videolarida var ama nasil yuklenir nasil yapilir bilen varsa yazabilirmi? Cm12.1 istiyorum
Var eos teamın romu cm12.1
 
SkywaLKing

SkywaLKing

Üye
Beni de ekleyin kulübe :D
 
karakartal44

karakartal44

Üye
Kullanan biri vardı burada.128 GB uyuyor rahatlıkla alıp kullanabilirsin.
Ebay dan bir tane aldım artık.
Gelince deneyeceğim.
Teşekkür ederim değerli yorum ve önerileriniz için.
Herkese hayırlı geceler.
 
  • Beğen
Tepkiler: csbaz
ubeyaz

ubeyaz

Üye
Arkadaşlar xda da murat arkadaşın rulinglite rom kullanıyorum. Not5 yazılımlarını nasıl eklerim uygun nerede vardir. Tema.air command. Kamera özellikleri v.s
 
csbaz

csbaz

Üye
Arkadaşlar xda da murat arkadaşın rulinglite rom kullanıyorum. Not5 yazılımlarını nasıl eklerim uygun nerede vardir. Tema.air command. Kamera özellikleri v.s
Sixperience note 5 romu var stabil bir rom deneyebilirsin.Note 4 stock istiyosan erobot ta programları var ama note 4 launcherı var.
 
wwwhmz

wwwhmz

Üye
erobot 10.2 kuran arkadaşlar varsa tema uyguladıktan sonra telefonu yeniden başlatma saçmalığı ortadan kalkmış mı? Bilgilendirirseniz sevinirim.
 

furkanhoca55

Üye
Arkadaşlar cleanmaster programı sizce işe yarıyor mu? Çeşitli işlemler için izinler istiyor zaman zaman. Telefona zararı dokunur mu bu izinlerin
 
ubeyaz

ubeyaz

Üye
Sixperience note 5 romu var stabil bir rom deneyebilirsin.Note 4 stock istiyosan erobot ta programları var ama note 4 launcherı var.
Onları denedim sixperince erobot ditto bu romlari denedim. Hepsinde kamera da hata var ve mesaj engelleme smartblock da hata, spen kopyala yapıştır sorunlar çıkıyor.
 
ubeyaz

ubeyaz

Üye
erobot 10.2 kuran arkadaşlar varsa tema uyguladıktan sonra telefonu yeniden başlatma saçmalığı ortadan kalkmış mı? Bilgilendirirseniz sevinirim.
yeniden başlatma yapmadan statusbar ayarlar değişmiyor.
 
karakartal44

karakartal44

Üye
Ne kadara mal oldu
Açık artırma dan aldım. Baya uygun bir fiyata geldi.
Samsung EVO (Ultra)
128 gb SDXC class 10 micro SD
30 TL civarında artırma bende kaldı.
Bi gelsinde deneyeyim bakalım.
İnşaallah fason çıkmaz.
Hayırlı akşamlar.
 
Ferzan

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi
Açık artırma dan aldım. Baya uygun bir fiyata geldi.
Samsung EVO (Ultra)
128 gb SDXC class 10 micro SD
30 TL civarında artırma bende kaldı.
Bi gelsinde deneyeyim bakalım.
İnşaallah fason çıkmaz.
Hayırlı akşamlar.
Sorunsuz ise neredeyse bedavaya almışsın
 
  • Beğen
Tepkiler: karakartal44
karakartal44

karakartal44

Üye
Sorunsuz ise neredeyse bedavaya almışsın
Evet öyle oldu. [emoji4]
Bu arada evde hazırda Samsung 64 gb class 10 micro SD kart vardı.Denedim sorunsuz note 4 de oldu. İnşaallah 128gb lıkta da sorun yaşamam. Eğer buda olursa note 5 almadığıma iyice sevinmiş olurum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ferzan
androtik12

androtik12

Üye
Evet öyle oldu. [emoji4]
Bu arada evde hazırda Samsung 64 gb class 10 micro SD kart vardı.Denedim sorunsuz note 4 de oldu. İnşaallah 128gb lıkta da sorun yaşamam. Eğer buda olursa note 5 almadığıma iyice sevinmiş olurum.
Acık arttırma sitesi hangisi?
 
ismailozcn

ismailozcn

Üye
Note 4 umu kardeşime verdim bende note 5 aldım aralarında hemen hemen hiç fark yok. 5 de tek sevdiğim parmak izi oldu kaydırarak değilde basılı tutmak onun dışında fark yok neredeyse. Hızlı şarj dokunarak selfi falan bunlar 4 te kapatılıyordu 5 de kapatma yok yada ben bulamadim
 
csbaz

csbaz

Üye
Twrp de hata almaya başladım bu aralar.Her dosyada flashladıktan sonra sonunda hep failed yazıyor.Napsam bilemiyorumki :D Stockda kaldım geçemiyorum başka şeylere
 
androtik12

androtik12

Üye
Beyler tele yeni kılıf alacam 50 tl civarı birşey önceden spigen capsul kullandım ama arkadaşa hediye ettim. Sizin öneriniz var mı kılıf olarak. İyi koruyan sağlam silikon var mı bildiğiniz. Bide benm aklımda rock dr.v kılıf o nasıl biliyonuz mu
 


Üst Alt