SAMSUNG GALAXY NOTE 4 KULLANICI KULÜBÜ

Sponsorlu Bağlantılar



MEHMET ÇİFTÇİ

MEHMET ÇİFTÇİ

Üye
Cihazım rootlu değil ve halen garanti kapsamında
Rootla telefonu boşver garantiyi.Benimde var sanki bi işe yaradığımı var garantinin :) Rootladım teli.Romu da yükledim. Telefon bir başka oldu :)
 
Ferzan

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi
MEHMET ÇİFTÇİ

MEHMET ÇİFTÇİ

Üye
Şarjın full olduğunda telefonu şarjdan çıkar ve arama kısmından *#0228# batarya kalibrasyonu yap bi de öyle dene :)
 

furkanhoca55

Üye
Batarya kalibrasyonu ne işe yarar?
 
wwwhmz

wwwhmz

Üye
Beyler telefonu kılıfsız kullandığım için çerçevenin parlak kısımları çok fazla çizildi, servis değişim için 650 lira istedi. Daha önce bir arkadaşın note 4'ünde ölü piksel çıkmıştı ekranla birlikte çerçeveyide değiştirmişler. Ekranda ölü piksel oluşturmayı bilen var mı? :D
 
  • Beğen
Tepkiler: tugrul_27 ve T.serdar

T.serdar

Üye
Beyler telefonu kılıfsız kullandığım için çerçevenin parlak kısımları çok fazla çizildi, servis değişim için 650 lira istedi. Daha önce bir arkadaşın note 4'ünde ölü piksel çıkmıştı ekranla birlikte çerçeveyide değiştirmişler. Ekranda ölü piksel oluşturmayı bilen var mı? :D
Ahahahha
 
  • Beğen
Tepkiler: tugrul_27
Ferzan

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi
Bendeki batarya sorunu bu şekilde
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
csbaz

csbaz

Üye
Beyler telefonu kılıfsız kullandığım için çerçevenin parlak kısımları çok fazla çizildi, servis değişim için 650 lira istedi. Daha önce bir arkadaşın note 4'ünde ölü piksel çıkmıştı ekranla birlikte çerçeveyide değiştirmişler. Ekranda ölü piksel oluşturmayı bilen var mı? :D
Vur
 
karakartal44

karakartal44

Üye
Spigenden slimarmor bir kılıf ve temperli cam taktır.2 defa 2 metreden düştü temperliler kırıldı serdarın dediği gibi kılıf ve cam şart
Slimarmor kılıf kullanıyor musun?
Kullanıyorsan memnun musun?
Spigen den biraz inceledim. Tam karar veremedim hangisini alacağıma. Almışken adam gibi birşey alayım diyorum.
Görünüşü çok kaba durmuyor mu mesela onu çok kestiremedim.
 
csbaz

csbaz

Üye
Slimarmor kılıf kullanıyor musun?
Kullanıyorsan memnun musun?
Spigen den biraz inceledim. Tam karar veremedim hangisini alacağıma. Almışken adam gibi birşey alayım diyorum.
Görünüşü çok kaba durmuyor mu mesela onu çok kestiremedim.
Kullanıyorum.Ağır bir kılıf ama telefonu 3310 a çeviriyır öyle diyeyim sana.Slimarmor modeli en sağlamı tavsiyem sana onu al [emoji4]
 


Üst Alt