910h alman kötü olmuş.CQ alsaydın ya ?Bende bugün note 4 aldım. N910 H 4g desteği yokmuş olsun yinede çok güzel
Benşu şebeke sıkıntısını yaşayan var mı burda acaba
Hayırlı olsun benim telefonda n910hBende bugün note 4 aldım. N910 H 4g desteği yokmuş olsun yinede çok güzel
4g siz tel alinmaz,ama sizi uyarmalari lazimdiNote 3 ü verdim üstüne de 1000 lira para verdim.Ama benim note 3 baya haşat durumdaydı..bi sorun 4g yok bizim telefon da onun dışında memnunum
N910 H nin böyle olduğunu bilmiyordum bilseydim almazdım. .exynos tu işlemcisi bakmadan aldım meğer 3g imiş olsun çokta lazım değil
Aynen dostum ben hepsi 4g zannediyordum.Sadece exynos mu diye kontrol ettim neyse çok üzülmedim4g siz tel alinmaz,ama sizi uyarmalari lazimdi
Bende de aynıArkadaslar bugun dikkatimi cekti telefonun arka kapagini cikardigimda sag ust kosede bi etiket gordum ustunde SM-N910F yaziyor. Bu snapdragonlu modelinin kodu sanirim.
Ama cihazin ayarlar kismindaki hakkinda bolumunde N910CQ yaziyor. Sizdede boyle mi ?
Benim de aynıArkadaslar bugun dikkatimi cekti telefonun arka kapagini cikardigimda sag ust kosede bi etiket gordum ustunde SM-N910F yaziyor. Bu snapdragonlu modelinin kodu sanirim.
Ama cihazin ayarlar kismindaki hakkinda bolumunde N910CQ yaziyor. Sizdede boyle mi ?
Hayırlı olsun garanti var diye root yapmadım bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olacaktırNOTE 4 kavuşumu tamam çok şükür. Root yapmayı önerirmisiniz, ve nasıl yaparım arkadaşlar.?
Root ile imei silinmezParalel ithalat N910H root yapsak imei silinme durumu olabilirmi arkadaşlar
note 4 lerın yurtdışı modellerı arasında n910t modellerı var kardesım.imei atılabiliyor bu versıyonlara.haliylede hard reset atınca bu modellerde imei silinme olanagı yaşanabiliyor.Paralel ithalat N910H root yapsak imei silinme durumu olabilirmi arkadaşlar
