SAMSUNG GALAXY NOTE 4 KULLANICI KULÜBÜ

Sponsorlu Bağlantılar

_ardaa

_ardaa

Üye
Smart pause halen çalışmıyor, klavye güzel olmuş ve dalvik tamamen kalkmış galiba
 


Anil-D

Anil-D

Üye
trc turkcelin kendi romu bendekide trc
 
sevinc KARACA

sevinc KARACA

Üye
Hala güncelleme yok ama aynen turkcell

Sent from my SM-N910C using MaxiCep mobile app
 
Anil-D

Anil-D

Üye
diyorum ya anca 4.4 4. rom bulucaz tr odinle aticaz oyle kurulur
 
sevinc KARACA

sevinc KARACA

Üye
Hım yandım bende hiç anlamam öyle işlerden en zaten 4.4.4 sürümü bizim

Sent from my SM-N910C using MaxiCep mobile app
 
androtik12

androtik12

Üye
Lolipoptan sonra benim 910H modelinde pil performansı arttı. Eskiden sabah 10 da şarjdan çıkarır gece 12 de anca %20 olur lolipoptan sonra %40 civarı gibi bide elimden hiç düşürmedim. Performans artışıda hissediliyor. Bugün html5 diye bi güncelleme geldi chrome için. Herşeyi ile gerçekten piyasada en iyi lolipop performansı note 4 de yaşanıyor. Diğer telefonlar gibi öyle pek sorun yok. Sessiz mod direk 5.0.1 ile geldi daha ilk güncellemede. Yanlız sanki antutu puanlarında düşme var. Eskiden 52 bin civarı alırdım şimdi 49bin aldım neden acaba. Bide samsung şu 64bit işini ne yapacak acaba?
 
_ardaa

_ardaa

Üye
Pil ömründe artış var orası kesin hemde gözle görülür bir artış, 64 bit işi yatacak bence telefon üretmekten sistemle ilgilenmiyorlar galaxy modellerinin sayısı bile belli değil artık bi yerde durmaları gerek.

Bu arada samsung türkiye twitter hesabından turkcell den alınan note 4 lerin çok yakın zamanda güncelleme alacağına dair twit atılmış bugün yarın gelebilir güncelleme.
 
sevinc KARACA

sevinc KARACA

Üye
Hadi ya insallah valla bekle bekle agac degil yeserdik kaldik bir daha herhalde samsung yada turkcelldn cihaz almamak gerektigini ogrendik

Sent from my SM-N910C using MaxiCep mobile app
 
_ardaa

_ardaa

Üye
Bu hafta içi gelebilir birkaç gün gecikmeli demiş twitte. Samsung u bilmem ama turkcell den alınmaz hele avea dan hiç alınmaz
 
  • Beğen
Tepkiler: sevinc KARACA
sevinc KARACA

sevinc KARACA

Üye
Him.anladim.cok ssgol umarim .Aynen

Sent from my SM-N910C using MaxiCep mobile app
 
CrazyHunter

CrazyHunter

Üye
910c için lollipop güncellemesi gelen varmı ? Hala beklemedeyiz bu nasıl iştir anlamadım :/
 

canmavi

Üye
arkadaşlar öncelikle merhaba bnde 2 hafta önce note 4 aldım. telefonu 2 haftadır gayet memnun bir şekilde kullanmaktayım. yalnız bugün telefonu masaya koyarken küçük bir ses duydum ve farkettimki kameranın içindeki lens oynuyor yani şöyleki masaya koyunca kamaranın lensi cama geliyor telefonu ters koyunca camdan uzaklaşıyor. Kamera uygulamasını açtığımda herhangi bir problem yok acaba dedim imaj sabitleyici olduğundan böyle mi yapıyor ama pek anlam veremedim.Sizdede böyle bir durum var mı?
 
vahitceylan135

vahitceylan135

Üye
arkadaşlar öncelikle merhaba bnde 2 hafta önce note 4 aldım. telefonu 2 haftadır gayet memnun bir şekilde kullanmaktayım. yalnız bugün telefonu masaya koyarken küçük bir ses duydum ve farkettimki kameranın içindeki lens oynuyor yani şöyleki masaya koyunca kamaranın lensi cama geliyor telefonu ters koyunca camdan uzaklaşıyor. Kamera uygulamasını açtığımda herhangi bir problem yok acaba dedim imaj sabitleyici olduğundan böyle mi yapıyor ama pek anlam veremedim.Sizdede böyle bir durum var mı?
O ses benim kendi kullandığım dahil bir çok telefonda da olduğuna şahit oldum mesela kulağına yaklaştırıp telefonu salladığında daha çok duyarsın o sesi maalesef ki ben senin kadar şanslı değilim telefon uyku modundayken açıp kameraya girdiğimde odaklanma sorunu yaşıyorum profilime girip yazdığım mesajlar olarak arama yaparsan ne demek istediğimi videolarla kanıtlı olarak anlarsın bulamazsan link atarım
 

canmavi

Üye
O ses benim kendi kullandığım dahil bir çok telefonda da olduğuna şahit oldum mesela kulağına yaklaştırıp telefonu salladığında daha çok duyarsın o sesi maalesef ki ben senin kadar şanslı değilim telefon uyku modundayken açıp kameraya girdiğimde odaklanma sorunu yaşıyorum profilime girip yazdığım mesajlar olarak arama yaparsan ne demek istediğimi videolarla kanıtlı olarak anlarsın bulamazsan link atarım

cevabın için çok teşekkürler. videolarını seyrettim bnde öyle bir sorun olmuyor.telefonu sallayınca lens bir yandan diğer yana oynıyor. birde şunu farkettim kamerayı açınca odak için kendi istenilen seviyeye getiriyor.Kapatınca yere doğru tutuyorsam telefonu kamera camına geliyor.Pek anlam veremedim garip geliyor bana böyle bir durum kendini sabitlese her kullanımdan sonra daha iyi olurmuş.
 
FK5896

FK5896

Üye
bugün bende Note 4'üme kavuştum :) cihaz harika gerçekten.. sizlere bir sorum olacak. şuan cihazda 4.4.4 yüklü. şuan yazılım güncellemesi indiriyor. acaba bu güncelleme 5.0 güncellemesi mi yoksa cihazı iyileştirmek için bir güncelleme mi?
 
_ardaa

_ardaa

Üye
5.01 lolipop iniyordur 1 küsür gb boyutu var
 
  • Beğen
Tepkiler: FK5896
_ardaa

_ardaa

Üye
Yok gibi artıları var biraz daha stabil dalvik yok artık bildirimler daha iyi gibi sanki

Benim de bir aorum var, smart pause çalışmıyor note 3 var onda gayet güzel çalışıyor hem smart pause hemde diğer özelliklet ama note 4 te çalışmıyor kitkat varken çalışmıyordu lolipop gelince de çalışmadı. Sizlerde de öyle mi?
 
  • Beğen
Tepkiler: FK5896
FK5896

FK5896

Üye
Yok gibi artıları var biraz daha stabil dalvik yok artık bildirimler daha iyi gibi sanki

Benim de bir aorum var, smart pause çalışmıyor note 3 var onda gayet güzel çalışıyor hem smart pause hemde diğer özelliklet ama note 4 te çalışmıyor kitkat varken çalışmıyordu lolipop gelince de çalışmadı. Sizlerde de öyle mi?
bende çalıştıramadım ya da beceremedim. bu arada sizce hızlı şarjın bataryaya bir zararı olur mu ?
 


Üst Alt