Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

turok1907

Üye
Millet öncelikle herkese iyi günler. Note 3 LTE SM-N900L modeline sahibim. Daha önce stock rom da kullandım şuan custom yüklü kerneli de farklı yaklaşık 5 6 ay önce telefon düştü ve sadece hareket yani gyroscope sensörü ve acclerometer çalışmıyor. Telefo sağa sola yatmıyor. Sensör değişince düzelir dediler ama bir kaç tane denedim biri uydu yine de çalışmadı. Stock roma bile döndürdüm ancak değişen birşey olmadı. Diğer bütün sensörler çalışıyor. Yardım edebilecek olan var mı? Belki başka bir çözümü vardır?

SM-N920C ile uygulamasından gönderildi.
 
Son düzenleme:


Sarangni

Sarangni

Üye
Çok saol phonenis port s7 geldi sandım kib
Gelmiş ama kurmadım daha hiç de bakmadım durumu nedir. Phornasis 6.5 ile devam ediyorum şu anda sıkıntı da yok. Phornasis oturan kadar bekleyeceğim.

Samsung Note 3 N9005 LTE cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
 
helppo

helppo

Üye
Gelmiş ama kurmadım daha hiç de bakmadım durumu nedir. Phornasis 6.5 ile devam ediyorum şu anda sıkıntı da yok. Phornasis oturan kadar bekleyeceğim.

Samsung Note 3 N9005 LTE cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
Şu an phonenis 6 01 kullanıyom youtube aynı hata var ve aşırı ısınma var şimdilik kullanıyom bakalım
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Şu an phonenis 6 01 kullanıyom youtube aynı hata var ve aşırı ısınma var şimdilik kullanıyom bakalım
Şu aşamada gerek yok...!Biraz daha yol alması gerekiyor.

Arya Mod S7 var. Onu denemek gerek ama gözüm yemiyor açıkçası. Fena bıkkınlık geldi bu işlerden.

Samsung Note 3 N9005 LTE cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
 

Koradam

Üye
Şu aşamada gerek yok...!Biraz daha yol alması gerekiyor.

Arya Mod S7 var. Onu denemek gerek ama gözüm yemiyor açıkçası. Fena bıkkınlık geldi bu işlerden.

Samsung Note 3 N9005 LTE cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
Arya Mod S7 güzel ancak bana göre en belirgin kusuru ara ara fps düşmesi
 
helppo

helppo

Üye
Şu aşamada gerek yok...!Biraz daha yol alması gerekiyor.

Arya Mod S7 var. Onu denemek gerek ama gözüm yemiyor açıkçası. Fena bıkkınlık geldi bu işlerden.

Samsung Note 3 N9005 LTE cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
İnan Arya Mod S7 varya yavaş şarj problemi var o da cok güzel rom şimdi ilk ph 6 0 1 devam
 
Son düzenleme:
Sarangni

Sarangni

Üye
Phornasis 6.0.1 sürümü 1.2 Note 5 Port kurdum dün. Şimdilik fena değil bakalım.

SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: helppo
helppo

helppo

Üye
Üşengeçlikten Zorlu olsa kurdun Ben şimdilik şuan memnunum Şu an için problem yok
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Üşengeçlikten Zorlu olsa kurdun Ben şimdilik şuan memnunum Şu an için problem yok
Öyle oldu. Youtube de donma yok, hızlı şarj özelliği gelmiş. Şarj Phornasis 6.5 gibi değil ama o da zamanla düzelecektir. En azından batterydrain olmuyor. Birkaç versiyon sonra cihaz level atlar.

SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
helppo

helppo

Üye
Öyle oldu. Youtube de donma yok, hızlı şarj özelliği gelmiş. Şarj Phornasis 6.5 gibi değil ama o da zamanla düzelecektir. En azından batterydrain olmuyor. Birkaç versiyon sonra cihaz level atlar.

Aynen kardeşim
 
Sarangni

Sarangni

Üye
İki günlük kullanımın ardından bu rom olmuş ve 6.0.1 çok hoşuma gitti. [emoji38]

SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: helppo
xmustx

xmustx

Üye
Bak şimdi bende kaşındım.romu yükleyeceğim.Şimdi fikir edinelim.Neyi nasıl yaptınız bi anlatın bende sağlam kurulum yapıyım
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Bak şimdi bende kaşındım.romu yükleyeceğim.Şimdi fikir edinelim.Neyi nasıl yaptınız bi anlatın bende sağlam kurulum yapıyım
Phornasis 6.5 üzerine direk kurdum biraz uzun sürüyor ilk açılış 15 dakika sonra açıldı. Onun dışında bir şey yapmadım.

SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
helppo

helppo

Üye
Phornasis 6.5 üzerine direk kurdum biraz uzun sürüyor ilk açılış 15 dakika sonra açıldı. Onun dışında bir şey yapmadım.

SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Aynen hiç bir şey yapma temiz bir kurulum için format at ve kur formatta wipeleini dedim açılışta çok uzun bekliyorsun kolay gelsin
 

Koradam

Üye
Telefon ısınmasa keşke :D
 
xmustx

xmustx

Üye
Isındırdım ama değdi gibi :D
 
xmustx

xmustx

Üye
Bu roma çok güncelleme lazım
 
helppo

helppo

Üye
Ben ara ara YouTube'da donmalar yaşatan bazen telefon çok ısınıyor
 


Üst Alt