Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

Sarangni

Sarangni

Üye
Music Of Life romunu da sevmedim.Arada tıkanmalar oluyor

Pek sorun ve tıkanıklık yaşamadım. Shinto Kernel ile kullanıyorum. AryaMod V8.1 ile karşılaştırınca bu romların hepsi bir tık geride kalırlar. AryaMod V9 yapıp birkaç değişiklik yapsa direk geçerim ama onuda yapmaz. Genel olarak Note 5 cihaza yönelmiş durumda geliştirici.
 


Koradam

Üye
Pek sorun ve tıkanıklık yaşamadım. Shinto Kernel ile kullanıyorum. AryaMod V8.1 ile karşılaştırınca bu romların hepsi bir tık geride kalırlar. AryaMod V9 yapıp birkaç değişiklik yapsa direk geçerim ama onuda yapmaz. Genel olarak Note 5 cihaza yönelmiş durumda geliştirici.
Birde Shinto ile deneyim bakalım ne olacak. Bende cüzdanlı kılıf var örneğin onu açınca bugda kalıyor önce ekran açılıyor sonra tekrar kitleniyor. uygulamalar arasından gezinirken son uygulamalar menüsünü açıp son uygulamayı kapatıp geri tuşuna basıyorum ana ekrana atıyor doğal olarak ve launcherı tekrar başlatmış oluyor hava durumu widgeti tekrar başlatılıyor sende bunlar olmuyor mu ? Kılıf hariç
Ayrıca uygulamaları kafasına göre kapatıp bildirim almamı güçleştiriyor
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Birde Shinto ile deneyim bakalım ne olacak. Bende cüzdanlı kılıf var örneğin onu açınca bugda kalıyor önce ekran açılıyor sonra tekrar kitleniyor. uygulamalar arasından gezinirken son uygulamalar menüsünü açıp son uygulamayı kapatıp geri tuşuna basıyorum ana ekrana atıyor doğal olarak ve launcherı tekrar başlatmış oluyor hava durumu widgeti tekrar başlatılıyor sende bunlar olmuyor mu ? Kılıf hariç
Ayrıca uygulamaları kafasına göre kapatıp bildirim almamı güçleştiriyor

Ben bu tarz sorunlar almıyorum. Çüzdan kılıf kullanmayı da pek sevmiyorum. Uygulamaların kendini yeniden başlatması ve bazı uygulamaların kendi kendine sonlanmasının sebebi muhtemelen şudur. Smart Manager/Ram bölümüne gelin yukarıda Auto Run Apps seçeneği var. Oradan hangi uygulamaların sürekli çalışmasını arka tarafta çalışmasını istiyorsanız onları işaretleyin. Bunu yaptıktan sonra Pil/Ayrıntı kısmına girin uygulama optimizasyonları var. Oradan da hangi uygulamalar ekran kapanınca çalışmasını istemiyorsan işaretle/çalışmasını istediklerinizi ise otomatik optimizasyon olarak bırakın. Bunları yapınca bu sorunlardan kurtulmanız gerekiyor. XDA bu sorunları yaşayan ve bu soruyu soran çok kişi var.
 

Koradam

Üye
Ben bu tarz sorunlar almıyorum. Çüzdan kılıf kullanmayı da pek sevmiyorum. Uygulamaların kendini yeniden başlatması ve bazı uygulamaların kendi kendine sonlanmasının sebebi muhtemelen şudur. Smart Manager/Ram bölümüne gelin yukarıda Auto Run Apps seçeneği var. Oradan hangi uygulamaların sürekli çalışmasını arka tarafta çalışmasını istiyorsanız onları işaretleyin. Bunu yaptıktan sonra Pil/Ayrıntı kısmına girin uygulama optimizasyonları var. Oradan da hangi uygulamalar ekran kapanınca çalışmasını istemiyorsan işaretle/çalışmasını istediklerinizi ise otomatik optimizasyon olarak bırakın. Bunları yapınca bu sorunlardan kurtulmanız gerekiyor. XDA bu sorunları yaşayan ve bu soruyu soran çok kişi var.
Teşekkürler ah ah cidden V8.1 (5.0.1 de ki keyif yok) o romda ki smart manager 3 gün boyunca kullanmadığım uygulamaları uyutuyordu sadece :) Bi kontrol edeyim aslında durduk yere bunu yapmaması lazımdı benim kararımı beklemeliydi
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Teşekkürler ah ah cidden V8.1 (5.0.1 de ki keyif yok) o romda ki smart manager 3 gün boyunca kullanmadığım uygulamaları uyutuyordu sadece :) Bi kontrol edeyim aslında durduk yere bunu yapmaması lazımdı benim kararımı beklemeliydi

İlk Note 5 Port rom kurduğumda sürekli uygulamalar böyle kapanıyordu ve sinir oluyordum. Hatta bir iki defa kurduğum romları bile geri sildim. Sonra biraz araştırma yapınca meğerse sorun dediğim kısımdaymış.
 

Koradam

Üye
İlk Note 5 Port rom kurduğumda sürekli uygulamalar böyle kapanıyordu ve sinir oluyordum. Hatta bir iki defa kurduğum romları bile geri sildim. Sonra biraz araştırma yapınca meğerse sorun dediğim kısımdaymış.
Otomatik olarak aktif olması sorun
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Otomatik olarak aktif olması sorun

Ben sürekli kullandıklarım aktif edip diğerlerine hiç dokunmuyorum. Zaten Launcher, hava durumu gibi uygulamaların otomatik aktif olması daha iyidir diye düşünüyorum. Yoksa güncelleme felan yapmıyor ve sıkıntı çıkıyor.
 

Koradam

Üye
Ben sürekli kullandıklarım aktif edip diğerlerine hiç dokunmuyorum. Zaten Launcher, hava durumu gibi uygulamaların otomatik aktif olması daha iyidir diye düşünüyorum. Yoksa güncelleme felan yapmıyor ve sıkıntı çıkıyor.
O anlamda dememiştim ama neyse :)
Mi band sonunda geldi
 
Sarangni

Sarangni

Üye
O anlamda dememiştim ama neyse :)
Mi band sonunda geldi

Nasıl Mi Band almaya değer mi?

Norma Rom yeni baseband ve yeni İdle Kernel ile güncelleme almış kurup deneyelim bakalım.
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Norma Rom tam bir hayal kırıklığı. AryaMod V8.1 geri kurdum. :)

Samsung Note 3 N9005 LTE cihazımdan Tapatalk Pro ile gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: helppo

Koradam

Üye
Nasıl Mi Band almaya değer mi?

Norma Rom yeni baseband ve yeni İdle Kernel ile güncelleme almış kurup deneyelim bakalım.
İlk izlenimim hoş özellikle benim gibi telefonu titreşimde kullanmayı sevip dışarıda çağrı geldiğinde kaçıran biriyseniz bileklik size yardımcı olabiliyor kendi titreşim motoruna sahip
 
  • Beğen
Tepkiler: helppo
Sarangni

Sarangni

Üye
AryaMod V8.1 kullananlar ne kadar ekran süresi alıyor?

Samsung Note 3 N9005 LTE cihazımdan Tapatalk Pro ile gönderildi
 
helppo

helppo

Üye
Ben aryomod kullanıyorsa Ph başlayan romu kullanıyor gayet güzel kernelsz halde
 

Koradam

Üye
Mucic Of Life roma güncelleme gelmiş fullwip istiyor üşendim
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Mucic Of Life roma güncelleme gelmiş fullwip istiyor üşendim

Rom Control eklemiş. 286 MB boyutu var. Büyük güncelleme yakında gelir.

AryaMod V8.1 geçtim. Hala en iyisi. Music of Life güncelleme gelince bakarız artık ama bu Rom Control cihaz da yavaşlama yapabilir.
 

Koradam

Üye
Rom Control eklemiş. 286 MB boyutu var. Büyük güncelleme yakında gelir.

AryaMod V8.1 geçtim. Hala en iyisi. Music of Life güncelleme gelince bakarız artık ama bu Rom Control cihaz da yavaşlama yapabilir.
Dün akşamdan itibaren romda buglar olmaya başladı en sonunda da şebeke seçim yerinde bug oldu deli etti beni bende V8.1 e geçtim valla can bu rom
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Dün akşamdan itibaren romda buglar olmaya başladı en sonunda da şebeke seçim yerinde bug oldu deli etti beni bende V8.1 e geçtim valla can bu rom
İlk başlarda çok stabiller ama zamanla sıkıntılar çıkıyor. Ben de AryaMod V8.1 döndüm. Değiştirmem de galiba. 4G de sıkıntısız, şarj sıkıntısız. İdle Kernel son güncellemesi de oldukça iyi oldu.

6.0.1 tabanlı TW Rom yayınladılar ama bakmadım recovery üzerinden sistemi F2FS çevirmeden rom kurulmuyor. Onda da bir takım sıkıntılar mutlaka vardır.
 

Koradam

Üye
İlk başlarda çok stabiller ama zamanla sıkıntılar çıkıyor. Ben de AryaMod V8.1 döndüm. Değiştirmem de galiba. 4G de sıkıntısız, şarj sıkıntısız. İdle Kernel son güncellemesi de oldukça iyi oldu.

6.0.1 tabanlı TW Rom yayınladılar ama bakmadım recovery üzerinden sistemi F2FS çevirmeden rom kurulmuyor. Onda da bir takım sıkıntılar mutlaka vardır.
Sanırım bende bir süre uğraşmıyacağım. AryaMod v8.1 benim içinde taht kurdu :)
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Sanırım bende bir süre uğraşmıyacağım. AryaMod v8.1 benim içinde taht kurdu :)
4G yazıyor LTE nasıl yapacağız galiba siz yaptınız. Ayrıca 4G cihaz arama yapmıyor ama internette sorun yok. Hat Türk Telekom sizde de aynı sorun var mı?
 

noname45xmmmm

Üye
4G yazıyor LTE nasıl yapacağız galiba siz yaptınız. Ayrıca 4G cihaz arama yapmıyor ama internette sorun yok. Hat Türk Telekom sizde de aynı sorun var mı?
Bu bir sorun değil, orada ne yazdığı kullandığın rom ile alakalı direk. Hatta daha da ileri gideyim, kullandığın systemui apk ile alakalı. Biraz bilgi birikimine varsa o yazan şeyi istediğin harflerle değiştirebilirsin.
 


Üst Alt