Sarangni
Üye
yahu kardşeimde var note 3 uyumsuz mu 4g ile
N900 ya da N9000Q ise uyumsuz. N9005 ise uyumludur.
yahu kardşeimde var note 3 uyumsuz mu 4g ile
vay şerefsizler.N900 ya da N9000Q ise uyumsuz. N9005 ise uyumludur.
Boşu boşuna hakaret ediyorsun .vay şerefsizler.

Öncelikle herkese selam.Rom konusunda phornesis v6.2 için diyeceğim music of life rom ile benzer özellikleri olması.O romu kurmam için sebep varmı ? Yada yeni bir rom geldiğinde bana bi haber verin![]()
Sen yükleyince bizimle durumu paylaşırsan bizde ona göre yükleriz
Şuan için uyarı almadımGenel de yüklüyorum. Çıkınca yükleyip yazarım. Music of Life sevdim ama daha akıcı ve sade bir yapısı var. S3 Edge Port bekliyorum onu yükleyeceğim çıkınca.
L Speed kullanan var mı? Önceden uyarı almıyordum ama iki gündür cihazı yavaşlatıyor diye uyarı veriyor.
S7 edge demeliydin sanırım.bu arada onu merakla bekliyorum yoksa 3.400 lira veremem![]()
Bir gelsin bakalım nasıl olacak. Şu an birkaç ufak bug varmış üstün de çalışıyormuş. Gelsin kurup deneyelim bakalım nasıl çıkacak. 
Anlaşılan yine rom değiştiriyorumMusic Of Life yeni güncelleme iyi olmuş. Farklı Kerneleri rom için düzenlemişler anladığım kadarıyla. Şuan en kullanılabilir Port ROM durumunda. AryaMod dan çok ümitliydim ama hala güncelleme almadı ki sorunlu olduğu halde hala bekleme de.
S7 Edge romun oturması biraz zaman alır.

