Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar



helppo

helppo

Üye
Benim s3 arızalanması elden çıkarmak istedim biri elimde note 3 var dedi fakat yurtdışı dedi Bende olur dedim bile bile aldım kayıtlı olmadığı için Ama şu an çok memnunum Yurtiçi cihazlar daha iyi Süper bi cihaz
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Music Of Life Rom dün kurdum. Arya ve Phornasis göre bir tık daha stabil geldi bana. Menü de ki o hantallık bu romda daha iyi durumda. Xposed kurulu geliyor. Wanam kurup statüs barı özelleştire bilirsiniz. Ben sadece saati ortaladım. Tema desteği var. Üstüne gelen Civz Kernel şarj konusunda iyi değil. İdle ya da Shinto daha iyi bu konuda. Ekstra rom ayarları yok. Bir çok ses iyileştirme moda var. Viper, Beats Audio, Dolby Atmos gibi. Genel olarak memnun kaldım şu ana kadar.
 
xmustx

xmustx

Üye
Öncelikle herkese selam.Rom konusunda phornesis v6.2 için diyeceğim music of life rom ile benzer özellikleri olması.O romu kurmam için sebep varmı ? Yada yeni bir rom geldiğinde bana bi haber verin :)
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Öncelikle herkese selam.Rom konusunda phornesis v6.2 için diyeceğim music of life rom ile benzer özellikleri olması.O romu kurmam için sebep varmı ? Yada yeni bir rom geldiğinde bana bi haber verin :)

Memnunsanız gerek yok. XDA takip ediyorum ve güncelleme geldikçe paylaşıyorum. Takip de kalın yazarım buraya.
 
  • Beğen
Tepkiler: helppo
ibrahim 42

ibrahim 42

Üye
Arkadaşlar 4.4.4 gri klavye lazım varmı apk
 
xmustx

xmustx

Üye
Sen yükleyince bizimle durumu paylaşırsan bizde ona göre yükleriz
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Sen yükleyince bizimle durumu paylaşırsan bizde ona göre yükleriz

Genel de yüklüyorum. Çıkınca yükleyip yazarım. Music of Life sevdim ama daha akıcı ve sade bir yapısı var. S3 Edge Port bekliyorum onu yükleyeceğim çıkınca.

L Speed kullanan var mı? Önceden uyarı almıyordum ama iki gündür cihazı yavaşlatıyor diye uyarı veriyor.
 

Koradam

Üye
Genel de yüklüyorum. Çıkınca yükleyip yazarım. Music of Life sevdim ama daha akıcı ve sade bir yapısı var. S3 Edge Port bekliyorum onu yükleyeceğim çıkınca.

L Speed kullanan var mı? Önceden uyarı almıyordum ama iki gündür cihazı yavaşlatıyor diye uyarı veriyor.
Şuan için uyarı almadım
 
xmustx

xmustx

Üye
S7 edge demeliydin sanırım.bu arada onu merakla bekliyorum yoksa 3.400 lira veremem :)
 
Sarangni

Sarangni

Üye
S7 edge demeliydin sanırım.bu arada onu merakla bekliyorum yoksa 3.400 lira veremem :)

Yazım yanlışı olmuş orada tabi ki S7 Edge :D Bir gelsin bakalım nasıl olacak. Şu an birkaç ufak bug varmış üstün de çalışıyormuş. Gelsin kurup deneyelim bakalım nasıl çıkacak. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: helppo
Sarangni

Sarangni

Üye
Music Of Life, Note 5 Port romlar için de en iyisi diye bilirim. Bugün yarın bir büyük güncelleme alacak o zaman daha da oturmuş olur galiba.
 
helppo

helppo

Üye
Ben bu adam nereye gitti diyordum ☺
 
xmustx

xmustx

Üye
S7 edge romu takibe aldım.şu an için video kaydı gibi bazı hataları var.Düzelince kurarım.Xda geliştiricileri sağolsun
 
  • Beğen
Tepkiler: helppo
helppo

helppo

Üye
Sabırsızlıkla bekliyoruz
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Music Of Life yeni güncelleme iyi olmuş. Farklı Kerneleri rom için düzenlemişler anladığım kadarıyla. Şuan en kullanılabilir Port ROM durumunda. AryaMod dan çok ümitliydim ama hala güncelleme almadı ki sorunlu olduğu halde hala bekleme de.

S7 Edge romun oturması biraz zaman alır.
 

Koradam

Üye
Music Of Life yeni güncelleme iyi olmuş. Farklı Kerneleri rom için düzenlemişler anladığım kadarıyla. Şuan en kullanılabilir Port ROM durumunda. AryaMod dan çok ümitliydim ama hala güncelleme almadı ki sorunlu olduğu halde hala bekleme de.

S7 Edge romun oturması biraz zaman alır.
Anlaşılan yine rom değiştiriyorum :D
 

Koradam

Üye
Music Of Life romunu da sevmedim.Arada tıkanmalar oluyor
 


Üst Alt