Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar



OPYBOBS

OPYBOBS

Üye
Bende indirdim deneyeceğim Note 4 Port'u. Aıcp'nin de yeni sürümü çıkmıştı onuda beğenmeyenler deneyebilir. CM13'ün kararlı sürüme gelmesini sabırsızlık ile bekliyorum ufak tefekte olsa keyifli animasyonlar eklenmiş, android 6.0'da.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mehmet
OPYBOBS

OPYBOBS

Üye
@Mehmet roma daha fazla temayı nasıl indirebilirim? Xda'da bunun hakkında bir konu var mı?

 
Anil-D

Anil-D

Üye
görmedim ama bi araştıralım

malesef görmedim yada dikkatimi çekmedi sen diyince ilk kez açtım tema bölümünü :)
Romu ben kurdum ama kendinden kapaniyor şarjı nasil sizde
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Stock lolipop üzerinemi kurdun yoksa başka bi rom üzerinemi kurdun şarjı fena değil
 
OPYBOBS

OPYBOBS

Üye
Stock lolipop üzerinemi kurdun yoksa başka bi rom üzerinemi kurdun şarjı fena değil
Farklı bir kernel denesek acaba şarj için olumlu yönde sonuçlar olur mu? Mesela pekaka kernel.
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Yüklü gelen uygulamada yaptım. Sd'yi wipe yaptığım için fark hissetmiyorum.
kernel denemek lazım o zaman ama şimdi açılmaz diye korkuyorum çünkü 2 günde 3 kez kurdum romu şimdi bütün programları başkan kur uzun iş ayrıca şarja etkisi olan kerneller illaki performansı düşürecektir bide bişey soracam telefonu açıp kapatınca facebook whatsapp vs gibi uygulamalar derin uykuya geçiyormu mesala ben kapatıp bildirimler çok gecikmeli geşiyor
 
OPYBOBS

OPYBOBS

Üye
kernel denemek lazım o zaman ama şimdi açılmaz diye korkuyorum çünkü 2 günde 3 kez kurdum romu şimdi bütün programları başkan kur uzun iş ayrıca şarja etkisi olan kerneller illaki performansı düşürecektir bide bişey soracam telefonu açıp kapatınca facebook whatsapp vs gibi uygulamalar derin uykuya geçiyormu mesala ben kapatıp bildirimler çok gecikmeli geşiyor

Ben de böyle bir sorun olmadı. Greenify vs varsa ondan kaynaklı olabilir.
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
greenify varda onda o uygulamalar seçili değil bazen ekran kilidi kapatıp açınca devreye girmiyor mesaj yazarken kişi eklemeyezsiz geçersiz numara diyor benim gördüklerim şimdi,lik bunlar gravitybox kurdum acaba wanam ile çakışmamı yaptı sizde bu hatalar yoksa
 
OPYBOBS

OPYBOBS

Üye
Bende wanam etki etmiyor. Aurora settings de aynı şekilde tesiri olmuyor yapılan değişikliklerin.
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
aurora bendede etki etmiyor ama wanam ediyor xposed kurdunuzmu
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici


Üst Alt