Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar



serdar_gs

serdar_gs

Üye
Lolipop batarya olmuş sonunda tekno gece uyurken note 2 performansı aldım [emoji51]
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
  • Beğen
Tepkiler: serdar_gs
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Bence almaya değmez
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
:kop2:
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Simdi dikkat ettim ilk resimde çeken kişi iPhone ile çekmiş acaba gerçek değil mi? :hmmm
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Başka forumlarda ne adamlar varmış be bende bir samsung'u benden başka haklı bulan ben varım sanıyorum :D


ALINTIDIR BU FORUMLA UZAKTAN YAKINDAN ALAKASI YOKTUR SADECE PAYLASMAK ISTEDIM


firma'nıon hiçbir güncelleme verme zorunluluğu YOK.
İstese Note 3'ü 4.3 sürümünde bile bırakabilirdi.
Yasal olarak Samsung ile son kullanıcı arasında hiçbir imzalı anlaşma veya firmanın tek taraflı taahhüdü yokken "vermek zorunda" ifadesi biraz fazla iddialı bir yaklaşım.

Yazılım güncellemeleri şirketlerin keyfine kalmıştır.
Güncelleştirmeler performans iyileştirmesi veya hata giderimi için yapılır.

Samsung eğer N9000Q olarak Türkiye'ye sattığı cihazlarda herhangi bir performans iyileştirmesine veya hata giderimine ihityaç olmadığını değerlendirdiyse, herhangi bir FW güncellemesi vermek zorunda DEĞİL.

ha "Rusya'ya verdi bize niye vermiyor" diyorsanız, adamların keyfinin kahyası değiliz, verir vermez, kendileri bilir.

Siz Android bir cihaz alıp, iPhone muamelesi yapıyor, illa herşeyi üretici firmanın yapmasını bekliyorsanız, zaten kendinize uygun cihaz almamışsınız demektir.

kaldi ki! 1 000 000 000 defa yazdığım gibi 5.0'da olan ama 4.4.2'de olmayan ve sizin bu cihazı kullanmanızı kökten etkileyen NE VAR!!!
5.0 ile hayatınızda görsellik dışında ne değişecek.

Çok şey değişeceğini düşünüyorsanız buyrun ODİN ile güncelleyin, yok "bilmiyorum ki" diyorsanız lütfen yeter, samsung'un zerre kadar umrunda olmayan bir forumun, zerre kadar umrunda olmayan bir konusunda, "tü kaka, pismik Samsung hala 5.0 vermedi bizi 3. dünya ülkesi görüyor, kötü insanlar, bir daha Samsung almıcem" muhabbetine BİR SON VERİN.

Çünkü anlamsız, gereksiz, sonuçta elinize hiçbirşey geçirmeyecek bir yaklaşım bu yaptığınız.

Bu arada yazılım güncellemesi konusunda Samsung Türkiye, zurnanın son deliği. Güncellemeler Samsung Kore ve/veya Samsung Global'in kontrolünde yayımlanıyor.
O yüzden sadece teknik servis ve copy-paste müşteri temsilciliği yapan gariban "anti-teknik" tipleri taciz etmeyi de bırakın.

"Çok tepkiselim, içimde kalmasın" diyenler, ingilizce bilen, ama adam gibi ingilizce bilen birisini bulun, ve derdinizi samsung kore veya global'e yazın.

ALINTIDIR!
 

Emre

Üye
Başka forumlarda ne adamlar varmış be bende bir samsung'u benden başka haklı bulan ben varım sanıyorum :D


ALINTIDIR BU FORUMLA UZAKTAN YAKINDAN ALAKASI YOKTUR SADECE PAYLASMAK ISTEDIM


firma'nıon hiçbir güncelleme verme zorunluluğu YOK.
İstese Note 3'ü 4.3 sürümünde bile bırakabilirdi.
Yasal olarak Samsung ile son kullanıcı arasında hiçbir imzalı anlaşma veya firmanın tek taraflı taahhüdü yokken "vermek zorunda" ifadesi biraz fazla iddialı bir yaklaşım.

Yazılım güncellemeleri şirketlerin keyfine kalmıştır.
Güncelleştirmeler performans iyileştirmesi veya hata giderimi için yapılır.

Samsung eğer N9000Q olarak Türkiye'ye sattığı cihazlarda herhangi bir performans iyileştirmesine veya hata giderimine ihityaç olmadığını değerlendirdiyse, herhangi bir FW güncellemesi vermek zorunda DEĞİL.

ha "Rusya'ya verdi bize niye vermiyor" diyorsanız, adamların keyfinin kahyası değiliz, verir vermez, kendileri bilir.

Siz Android bir cihaz alıp, iPhone muamelesi yapıyor, illa herşeyi üretici firmanın yapmasını bekliyorsanız, zaten kendinize uygun cihaz almamışsınız demektir.

kaldi ki! 1 000 000 000 defa yazdığım gibi 5.0'da olan ama 4.4.2'de olmayan ve sizin bu cihazı kullanmanızı kökten etkileyen NE VAR!!!
5.0 ile hayatınızda görsellik dışında ne değişecek.

Çok şey değişeceğini düşünüyorsanız buyrun ODİN ile güncelleyin, yok "bilmiyorum ki" diyorsanız lütfen yeter, samsung'un zerre kadar umrunda olmayan bir forumun, zerre kadar umrunda olmayan bir konusunda, "tü kaka, pismik Samsung hala 5.0 vermedi bizi 3. dünya ülkesi görüyor, kötü insanlar, bir daha Samsung almıcem" muhabbetine BİR SON VERİN.

Çünkü anlamsız, gereksiz, sonuçta elinize hiçbirşey geçirmeyecek bir yaklaşım bu yaptığınız.

Bu arada yazılım güncellemesi konusunda Samsung Türkiye, zurnanın son deliği. Güncellemeler Samsung Kore ve/veya Samsung Global'in kontrolünde yayımlanıyor.
O yüzden sadece teknik servis ve copy-paste müşteri temsilciliği yapan gariban "anti-teknik" tipleri taciz etmeyi de bırakın.

"Çok tepkiselim, içimde kalmasın" diyenler, ingilizce bilen, ama adam gibi ingilizce bilen birisini bulun, ve derdinizi samsung kore veya global'e yazın.

ALINTIDIR!
:oke:
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
@teknolojibaronu bana amoled ekran gibi pixeli yanmayan telefon söyle ondan alacam artık az önce ekranın sağ üst tarafında sinyal ve pil göstergelerinin bulunduğu pixellerin hafiften izinin kaldığını fark ettim. Tüm ekrana değişik renkleri veren pixel testi denedim ve diğer bütün ekranı çerçevesi kasası temiz telefonumdan soğudum nerdeyse. S3 te bu problemi yaşadığımdan ötürü bu telefonda hiç bir ekranı çok açık tutmadım tertemiz ama pil ve sinyal sabit sürekli durduğu için hafif dikkatli baktığında görünür şekilde izi çıkmış tee lan yazık ya
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Servis ücret mi istiyor?
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Ben telefon söylerim. Değip degmediği sizin kanaatinize kalmış.
AMOLED yoksa doğal olarak samsung olmayacak.

G3: Şarjı iyi gitmez, Ekranı kaliteli fakat performans düşük.
G4: Şarjı G3 ile neredeyse eşit bazıları kötü diyor kullanmadım. Ekranı ve kamerası çok iyi. IPS ekran.
Z3+: Snapdragon 810 ısınıyor. Frekansı düşünülmüş işlemci. Ekranı G4 değil ama iyi, suya dayanıklı. Satarken ısınan işlemcili imajı olabilir.
Z3: Her alanda kasa açıklığı oluyor neredeyse. Işık sızması su geçirip birkaç gün açılmayıp sonra tekrar açılma gibi enteresan halleri var. Snapdragon 801 yüksek ghz olan. İdare eder
ONE M9: Aşırı fazla çerçeve var. Ekran iyi denmez. Kamerası rakiplerinden geri. Snapdragon 820 fazla ısınıyordu işlemci frekansı düşürüldü.
ONE M8: 2GB ram olması bence alınmaması için bir numaralı sebeb. Kamerası berbat hele ki yakınlaştırma yapınca. Ekranda aşırı çerçeve var.
iPhone 6: Pil performansı idare eder ama kullandıkça kötüleşir. Tasarımı iyi fiyatiı çok,android değil. Servisi harika. Ekranı harika. Plus alırsan daha iyi olur.


Benim aklıma gelenler bunlar ben hangisini alırdım dersem G3 olurdu muhtemelen çünkü G4'ün çerçeveleri arkaya kavisli tasarımını sevmiyorum. Z2 listeye almadım ekranı tek kelime ile FACİA. Ben yazdım valla artık ciddiysen işin yarar mı bilmem. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: serdar_gs
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Lolipopu kurmuş telefonuda severken şu sorunla yine karşılaşmam beni alaşağı etti şu an tee en az bir sene daha kullanmayı planlıyordum. 3 telefon aldım samsungtan s3 note 2 şimdi note 3 üçünde de bu sorunu yaşadım. Oysaki ekranı sürekli açık tutmadan çok seri kullandım öncekilerden bildiğim için ama üst bar çoğunlukla sabit durduğu için iz kalmaya başlamış oda aşırı derece değil ama yinede beni soğumaya yetti. Cevabın için teşekkürler kesinlikle amoled ekran almayacağım 3 tür bu problemi yaşıyorsam dikkate alınması gereken bir sorun bence. Şimdi bu saydığın lg sony iphone htc modellerinin hiç birinde ekran yanığı iz kalma sorunu olmuyor mu?
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
LG'de sarı leke duydum birde kasa çatlaması. Htc de birşey duymadım. Sony de kasa açıklığı, ışık sızması, lens bulanıklığı, lens buharlaşması, su sızması vs uzunca şikayetler duydum galiba en sorunlu firma sony birde garantileri kötü diyorlar htc ve sony için lg garanti için yere göğe sigdiramayanlar var.
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Bir süre daha kullanacağım emektar note 3 her yönüyle iyi bir telefon üst bar sabit durduğu için yanık kısmı görünmüyor :)
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
LG'de sarı leke duydum birde kasa çatlaması. Htc de birşey duymadım. Sony de kasa açıklığı, ışık sızması, lens bulanıklığı, lens buharlaşması, su sızması vs uzunca şikayetler duydum galiba en sorunlu firma sony birde garantileri kötü diyorlar htc ve sony için lg garanti için yere göğe sigdiramayanlar var.
Şu durumda iphone yada lg düşüneceğim
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Sen bilirsin tabi ben iPhone için pişman etmez ama telefon yazılımı sıkabilir derim. G3 bende beğeniyorum yalnız G4 bence güzel değil LG dediğin çerçevesiz olur. Hiç amoledim yanmadı o yüzden tam olarak psikolojik nasıl bir olay bilmiyorum.
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Sen bilirsin tabi ben iPhone için pişman etmez ama telefon yazılımı sıkabilir derim. G3 bende beğeniyorum yalnız G4 bence güzel değil LG dediğin çerçevesiz olur. Hiç amoledim yanmadı o yüzden tam olarak psikolojik nasıl bir olay bilmiyorum.
Şu haliyle belli olarak göze batan yanık yok yanık kısım üzerinde pil durduğu için sadece üst barın gizlediği ekranlarda çok dikkatli bakılırsa görülür bu yüzden daha kullanırım ama ileri derece iz oluşursa o zaman artık yeni telefona yönelebilirim. Samsung türkiye lolipopu vermeden başımıza gelene bak :D g3 artık devri geçti g4 pro gelsin görelim gidip yarın telefon almam hemen :)
 


Üst Alt