Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar



teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Olmuş ile ölmüşe birşey denmez.
 
  • Beğen
Tepkiler: serdar_gs
Anil-D

Anil-D

Üye
ketan sorunsuz dimi
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Ben şu romu bekliyorum. İlk versiyonu güzeldi epey yenilik içeren güncelleme ile yakında gelecek.

 
Anil-D

Anil-D

Üye
Ben şu romu bekliyorum. İlk versiyonu güzeldi epey yenilik içeren güncelleme ile yakında gelecek.

note 5 alabilirim sayet güzel olursa
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Görselleri hoşuma gitmedi bende stock tutkusu var :D
 
Sarangni

Sarangni

Üye
note 5 alabilirim sayet güzel olursa

Note 3 daha çok iş görür. Note 5 görselleri çok güzel. Bu sefer sadece Exynos işlemci ile gelecek. Snapdragon yok diye biliyorum. Hoş Snapdragon 800 çok iyi ama 810~820 ciddi ısınma sorunları var. Bu sebepten ciddi güç kayıp etti ve 4000 kişiyi işten çıkarmışlar.
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Ben artık exynos'un yanından teğet geçmem. Kusura bakmasınlar Snapdragon yoksa baronda yok :D
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Öyle deme lazım olur :D
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Öyle deme lazım olur :D
Note 3 exynos için kötü kötü deyip durdular 2 sene olacak ocakta daha 1 yıl min 2.5 yıl max yolu var bence bu cihazın. Ister Snapdragon ister exynos. Note 5 değilde 6 lazım olur belki :D
 
Anil-D

Anil-D

Üye
ben samsungcuyum kardeş valla note 4 note 3 s6 edge s6 oyle gidiyom
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Note 3 exynos için kötü kötü deyip durdular 2 sene olacak ocakta daha 1 yıl min 2.5 yıl max yolu var bence bu cihazın. Ister Snapdragon ister exynos. Note 5 değilde 6 lazım olur belki :D
Note 5 alırsan seni tanımam [emoji23] farklı markaya teşvik edecem seni ama şu telefonun hakkını verelim iyice
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
Sarangni

Sarangni

Üye
Ben LG severim, esasında Xioami ya da Meuzi tarzı bir cihaz kullanmayı çok istiyorum. LG Optimus G tam eskidiği sırada Note 3 yurt dışından hediye geldi. Samsung pek sevmem ilk cihazımda Samsung du ondan galiba ama Note 3 adamlar yapmış hakkını vermek gerek. Bundan sonrada Samsung alırsam bu Note serisi bir cihaz olur. Xioami kesinlikle kullanmak istiyorum oda ayrı. Türkiye pazarına girecekler diye haberler okudum.
 
  • Beğen
Tepkiler: serdar_gs
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Note 5 alırsan seni tanımam [emoji23] farklı markaya teşvik edecem seni ama şu telefonun hakkını verelim iyice
Olacaklar :
Note 5 unpacked izlerken ağızlar sulanacak yeni dizayn beni al dedirtecek. Ve teknik özelliklerinin 3gb ram olduğunu görünce birden bizi bir sevinç kaplayacak ve almaktan vazgececegiz. :D
 
  • Beğen
Tepkiler: serdar_gs ve xmustx
Sarangni

Sarangni

Üye
Olacaklar :
Note 5 unpacked izlerken ağızlar sulanacak yeni dizayn beni al dedirtecek. Ve teknik özelliklerinin 3gb ram olduğunu görünce birden bizi bir sevinç kaplayacak ve almaktan vazgececegiz. :D

4 GB en son ram teknolojisi kullanacaklar diye okudum ama haklısınız makyaj, 4k ekran, Arttırılmış işlemci GHZ gibi değişiklikler ile millete satacaklar o cihaz gelene kadar % 15 ekstra vergi ile cihaz 2700-3000 aşağıda gelmez. ☺
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
4 GB en son ram teknolojisi kullanacaklar diye okudum ama haklısınız makyaj, 4k ekran, Arttırılmış işlemci GHZ gibi değişiklikler ile millete satacaklar o cihaz gelene kadar % 15 ekstra vergi ile cihaz 2700-3000 aşağıda gelmez. ☺
DDR4 4GB Ramdi ama son habere baktım MicroSD destekli 3gb ram yazıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: Sarangni
serdar_gs

serdar_gs

Üye

Romda sıkıntı yoksa ben bunu uzun soluklu kullanacağım ha
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
Sarangni

Sarangni

Üye
DDR4 4GB Ramdi ama son habere baktım MicroSD destekli 3gb ram yazıyor.
GSMArena baktım da cidden 3 GB Ram çekmişler. S~pen Elle değil tuş yardımı ile çıkacakmış, 4100 Mah batarya işte bu iyi. Bunun dışında pek cazip gelen bir şey yok gibi. Bunlar için de telefon değiştirilmez. ☺
 


Üst Alt