serdar_gs
Üye
N900 için olsa tabiri caizse yok satardıbizim n905 de darklord var
N900 için olsa tabiri caizse yok satardıbizim n905 de darklord var
bizim n905 de darklord var
Birleşik arap emirliklerine karar kıldım son sürüm her zaman tercihimdir [emoji51]Olmuş ile ölmüşe birşey denmez.
note 5 alabilirim sayet güzel olursaBen şu romu bekliyorum. İlk versiyonu güzeldi epey yenilik içeren güncelleme ile yakında gelecek.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
note 5 alabilirim sayet güzel olursa
Note 3 exynos için kötü kötü deyip durdular 2 sene olacak ocakta daha 1 yıl min 2.5 yıl max yolu var bence bu cihazın. Ister Snapdragon ister exynos. Note 5 değilde 6 lazım olur belkiÖyle deme lazım olur![]()

Note 5 alırsan seni tanımam [emoji23] farklı markaya teşvik edecem seni ama şu telefonun hakkını verelim iyiceNote 3 exynos için kötü kötü deyip durdular 2 sene olacak ocakta daha 1 yıl min 2.5 yıl max yolu var bence bu cihazın. Ister Snapdragon ister exynos. Note 5 değilde 6 lazım olur belki![]()
Olacaklar :Note 5 alırsan seni tanımam [emoji23] farklı markaya teşvik edecem seni ama şu telefonun hakkını verelim iyice

Olacaklar :
Note 5 unpacked izlerken ağızlar sulanacak yeni dizayn beni al dedirtecek. Ve teknik özelliklerinin 3gb ram olduğunu görünce birden bizi bir sevinç kaplayacak ve almaktan vazgececegiz.![]()
DDR4 4GB Ramdi ama son habere baktım MicroSD destekli 3gb ram yazıyor.4 GB en son ram teknolojisi kullanacaklar diye okudum ama haklısınız makyaj, 4k ekran, Arttırılmış işlemci GHZ gibi değişiklikler ile millete satacaklar o cihaz gelene kadar % 15 ekstra vergi ile cihaz 2700-3000 aşağıda gelmez. ☺
GSMArena baktım da cidden 3 GB Ram çekmişler. S~pen Elle değil tuş yardımı ile çıkacakmış, 4100 Mah batarya işte bu iyi. Bunun dışında pek cazip gelen bir şey yok gibi. Bunlar için de telefon değiştirilmez. ☺DDR4 4GB Ramdi ama son habere baktım MicroSD destekli 3gb ram yazıyor.
