Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar



Anil-D

Anil-D

Üye
sammobile hesabi olan varmi
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Karar veremedim panamamı kursam arap romunu mu kursam araştırıyorum ikisindede türkçe dil var :D panamada klavyede donma varmıydı türkçe karakterlerde
Benim hatırladığım hiçbir kasma olmuyordu (güç tasarrufu hep açık kullanıyorum)
 
Anil-D

Anil-D

Üye
panama indircemde sammobile hesabi lazim ben kendiminkini unuttum
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
@serdar_gs adam sanki sana yazmış :D


ALINTIDIR

Samsung Türkiye denen illeti beklemekten sıkıldım ve bu ay tarihli Rus romunu telefonuma kurdum.

Telefonun her şeyi sıfırlanacak sanıyordum. Cihaz bir açıldı rehberim, galerideki her şey, duvar kağıdıma kadar aynı duruyordu. Bu beni çok sevindirdi uğraştırmadığı için. Cidden çok beğendim harika olmuş ((:
 
  • Beğen
Tepkiler: serdar_gs
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Benim hatırladığım hiçbir kasma olmuyordu (güç tasarrufu hep açık kullanıyorum)
Sammobile serveride yavaş indiriyor uyuz oldum sana sorayım bof3 mü kurardın bof1 mi Birleşik Arap Emirlikleri ile bizim rom aynı oluyo herhalde hatta önceki telefonumda Türkiye stock romunu kurmama rağmen csc kodum xsg olmuştu
 
Anil-D

Anil-D

Üye
varmi bildiğiniz uyelik
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
@serdar_gs adam sanki sana yazmış :D


ALINTIDIR

Samsung Türkiye denen illeti beklemekten sıkıldım ve bu ay tarihli Rus romunu telefonuma kurdum.

Telefonun her şeyi sıfırlanacak sanıyordum. Cihaz bir açıldı rehberim, galerideki her şey, duvar kağıdıma kadar aynı duruyordu. Bu beni çok sevindirdi uğraştırmadığı için. Cidden çok beğendim harika olmuş ((:
Farklı ülke romu olunca acaba demiştim :D
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Sammobile serveride yavaş indiriyor uyuz oldum sana sorayım bof3 mü kurardın bof1 mi Birleşik Arap Emirlikleri ile bizim rom aynı oluyo herhalde hatta önceki telefonumda Türkiye stock romunu kurmama rağmen csc kodum xsg olmuştu
BOF3 tabi :D
Baseband ve changelog daha yüksek.
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Kararsızım şuan kesinlikle birisini indirip kuracağım ama hangisini :D ortalama 2-3 saatte inecek
Ikisinide küçük kağıda yaz katla ev halkından birine seçtir. Hangisi çıkarsa onu indir ve kur.
 
Sarangni

Sarangni

Üye
N9005 modeli 2~3 ay önce elime geldi bir ya da iki gün sadece 4.4.2 kullandım. Direk Polonya 5.0 kurdum daha sonra Civz, Adaulx, AryaMod gibi romlar farklı Kernel denedim lu anda en son sürü OF3 orjinalini kurdum. Diyeceğim o ki beklemeyin güncelleme atın romu gitsin. N9005 şansı Snapdragon olduğu için daha fazla Costum ROM olması.
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
N9005 modeli 2~3 ay önce elime geldi bir ya da iki gün sadece 4.4.2 kullandım. Direk Polonya 5.0 kurdum daha sonra Civz, Adaulx, AryaMod gibi romlar farklı Kernel denedim lu anda en son sürü OF3 orjinalini kurdum. Diyeceğim o ki beklemeyin güncelleme atın romu gitsin. N9005 şansı Snapdragon olduğu için daha fazla Costum ROM olması.
Bof3 yapım numarası tamam diyosun yani sıkıntısı yok? N900 için sadece birleşik arap emirliklerinde gördüm şuana kadar bof1 var genellikle
 
Anil-D

Anil-D

Üye
bizim n905 de darklord var
 


Üst Alt