Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

darkleader

darkleader

Üye
Çok yakında çok yakında diyorlar ama palavra iki aydır önümüzdeki günlerde gelecek. 5.1.1 çıktı biz hala 5.0 almak için 8 aydır bekliyoruz. Büyük bir tepki koymalıyız aslında samsunga mail yağmuru falan böyle giderse daha alamayız güncelleme falan.
vietnam gibi ülkelerin alıp bize daha verilmemesi resmen rezalet.
Ayrica bundan sonra alacağım telefonda eğer işlemcileri farklı iki ayrı model olursa kesinlikle avrupa modellerini alacağım.
 
  • Beğen
Tepkiler: karakartal44 ve serdar_gs


teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
vietnam gibi ülkelerin alıp bize daha verilmemesi resmen rezalet.
Ayrica bundan sonra alacağım telefonda eğer işlemcileri farklı iki ayrı model olursa kesinlikle avrupa modellerini alacağım.
Vietnamda çok fazla geliştirici var. Xda'da olmayıp vietnam sitelerinde olan tonlarca rom var. Fakat bu N900 için geçerli değil sanırım çünkü N900 için bile orada çok rom yok.
Umarım bu sefer uzun soluklu olur :D
Yeni telefon alana kadar okul açılmadığı sürece uzun olacak gibi gözükmüyor :) Bu S6 portu sevdim belki yeni sürümde etkileyici şeyler eklenmezse değişmem.
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Vietnamda çok fazla geliştirici var. Xda'da olmayıp vietnam sitelerinde olan tonlarca rom var. Fakat bu N900 için geçerli değil sanırım çünkü N900 için bile orada çok rom yok.
Yeni telefon alana kadar okul açılmadığı sürece uzun olacak gibi gözükmüyor :) Bu S6 portu sevdim belki yeni sürümde etkileyici şeyler eklenmezse değişmem.
Sıkıldım la lolipop bekliyorum ısrarla gerçi oda gelse iki güne ondan da sıkılacam :D
 
Anil-D

Anil-D

Üye

sarj efekti uygulayinca kilit ekrani acilmiyor
 
Anil-D

Anil-D

Üye
adamdan cevap bekliyorum bakalim ne dicek
 
Anil-D

Anil-D

Üye
bir sey demesse flslicam acilis animasyonunuda begenmedim değiştircem
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Sıkıldım la lolipop bekliyorum ısrarla gerçi oda gelse iki güne ondan da sıkılacam :D
Aslında Note 4 ve S6'da ki yazılımda bizimkine aşırı benziyor. Bizim sıkılma cihazdan ve birazda Türklugun etkisi "tüketme" :D
 
  • Beğen
Tepkiler: serdar_gs
Anil-D

Anil-D

Üye
yasir su mega linki kelek sen indirmismiydin indirdiysen onlari bana atsana
 
darkleader

darkleader

Üye
Arkadaşlar root attıktan sonra malum knox sayacı değişiyor ve knoxta açılmıyor.Aşağıdakicapsteyazarları uygulayıp sayacısifirlayan oldu mu.Yani telefon hem rootlu hemde sayac sıfırlanmış bir biçimde kullanabiliyor muyuz?
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Telefonu menü tuşu ile uyandırıp pin şifresini girerken sürekli parmağı buraya değen bir ben miyim?


 
  • Beğen
Tepkiler: serdar_gs
Anil-D

Anil-D

Üye

smart manager niye bende böyle
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Daha gelmedimi bu lolipop [emoji19]
 


Üst Alt