Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

xmustx

xmustx

Üye
Seçim işi.Ben şahsen şu anda samsungun saçmalıklarıyla uğraşmak için note 4 s5 yada s6 almam ! Fakat yine rom olayına değinmek gerekirse @teknolojibaronu sana katılıyorum.Aklımda samsung dersen en fazla alınacak cihaz belki ileride note 5 olabilir.Belki de arayüzü ve ekranı iyi yapılırsa başka bir marka da alabilirim..
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N


serdar_gs

serdar_gs

Üye
Bugünde mi gelmedi lolipop [emoji51]
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
S6 Q modeli 5.1.1 almış biz eski telefon kullanıcıları biliyor nasıl bir stratejisi olduğunuda bunlar şimdi samsung hızlı güncelleme veriyor sanıyordur :ehe
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
S6 Q modeli 5.1.1 almış biz eski telefon kullanıcıları biliyor nasıl bir stratejisi olduğunuda bunlar şimdi samsung hızlı güncelleme veriyor sanıyordur :ehe
s5 içinde hemen vermişti son s serilerine hızlı veriyor teşvik amaçlı mıdır nedir :D
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
bu işin sırrını bi çözersem zaten :D
 
darkleader

darkleader

Üye
Ben bu akşam indirip kuracam lolipop'u.Lolipop şekerinin bir tadına bakalım :)
En son yayınlanan Rusya rom'unu kursa sıkıntı olmaz heralde.Ya da l21 mi kursa acaba?
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Ben bu akşam indirip kuracam lolipop'u.Lolipop şekerinin bir tadına bakalım :)
En son yayınlanan Rusya rom'unu kursa sıkıntı olmaz heralde.Ya da l21 mi kursa acaba?
stock her zaman iyidir ben daha tamam bu olmuş diyeceğim bi custom rom görmedim note 3 n900 için
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Bu kadar kibarlık fazla olurda. Karaktersiz değiliz, kendileri gibi!
 


Üst Alt