xmustx
Üye
Seçim işi.Ben şahsen şu anda samsungun saçmalıklarıyla uğraşmak için note 4 s5 yada s6 almam ! Fakat yine rom olayına değinmek gerekirse @teknolojibaronu sana katılıyorum.Aklımda samsung dersen en fazla alınacak cihaz belki ileride note 5 olabilir.Belki de arayüzü ve ekranı iyi yapılırsa başka bir marka da alabilirim..




