Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Telefonu ilk aldığımda bi kitkat sürümü vardı telefon acayip ısınıyordu hatta yakınlık sensörü hatası vardı daha sonra gelen güncelleme ve lolipoptada aşırı ısınma yaşamadım hiç. Uzun süre oyum oynamam belki bu yüzden.
O güncellemeyi hatırlıyorum wifi ikonu değişmişti ve konum ikonu. Ondan öncesinde yoktu öyle bir sorun.
 


serdar_gs

serdar_gs

Üye
O güncellemeyi hatırlıyorum wifi ikonu değişmişti ve konum ikonu. Ondan öncesinde yoktu öyle bir sorun.
Şöyle bi sorun vardı telefon görüşmesi esnasında bazen yüzümü telefondan uzaklaştırdığımda ekran en kısık parlaklıkta açılıyordu xda falan konu açmıştım dedim herhalde bozuk tlfna denk geldik yeni telefon bide o kadar para verdik [emoji23] [emoji23] sora güncelleme geldi düzeldi
 

muroz

Üye
Bugün itibariyle lollipop güncellemesi geldi. Deneyip göreceğiz bakalım.
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
  • Beğen
Tepkiler: darkleader
darkleader

darkleader

Üye
Ota da birşey yok
 

muroz

Üye
Şaka değil, mucizevi bir şekilde lollipop geldi ve şu an için sorun görünmüyor. Darısı başınıza
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
 
  • Beğen
Tepkiler: darkleader
darkleader

darkleader

Üye
Arkadaş kafa buluyor.
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N

muroz

Üye
Ya arkadaşlar size lollipop sürümü çok önce geldi galiba, ben daha bugün 4.4.2 kitkat dan lollipop a geçtim. Yanlış bir şeyden bahsettiysem Özür.
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Ya arkadaşlar size lollipop sürümü çok önce geldi galiba, ben daha bugün 4.4.2 kitkat dan lollipop a geçtim. Yanlış bir şeyden bahsettiysem Özür.
Telefonun yurt dışından mı geldi? Veya samsung Türkiye Garantili değil mi?
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Ya arkadaşlar size lollipop sürümü çok önce geldi galiba, ben daha bugün 4.4.2 kitkat dan lollipop a geçtim. Yanlış bir şeyden bahsettiysem Özür.
Hangi ülke romunu kurdun sen :D
 

muroz

Üye
Evet değil n9005
 
darkleader

darkleader

Üye
Ya arkadaşlar size lollipop sürümü çok önce geldi galiba, ben daha bugün 4.4.2 kitkat dan lollipop a geçtim. Yanlış bir şeyden bahsettiysem Özür.
Arkadaş senin telefonun ne marka ne model ?sen acaba doğru konuda mısın?[emoji1]
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
:kop2: :kop2:
 

muroz

Üye
Baba note 3 de degilmiyiz
 

muroz

Üye
Seviyorum sizi saygilar
 

muroz

Üye


Saygılar
 


Üst Alt