serdar_gs
Üye
Ben kendi adıma bilmiyorum ama yapacağın şeyi söyleyim google aç note 2 multiwindow transparan yaz hatta sonunada xda yaz bulursun bişilerYav buraya nazım geçiyo ya ondan..Yardımcı oldunuz oldunuz,olmadınız,canınız saolsun
:

Ben kendi adıma bilmiyorum ama yapacağın şeyi söyleyim google aç note 2 multiwindow transparan yaz hatta sonunada xda yaz bulursun bişilerYav buraya nazım geçiyo ya ondan..Yardımcı oldunuz oldunuz,olmadınız,canınız saolsun
:

Olur..Ben kendi adıma bilmiyorum ama yapacağın şeyi söyleyim google aç note 2 multiwindow transparan yaz hatta sonunada xda yaz bulursun bişiler![]()
Note 3 için 4.2.2 sürümü olduğunu bilmiyordumOnu yazdım ya bende.Dün geceye kadar şarj hiç böyle olmamıştı.Lolipop note 3'e yaramadı.4.4.4 kitkat türkçe destekli stabil rom atmalıyım galiba.Yada stock 4.2.2'ye geri dönüş olabilir..



bide eskiden antutu yaparlardı bakalım antutusu nasılmış 
[emoji320]02.23 dk borçlusun @teknolojibaronu ..
Buyur hocam@H.Reşit POLAT
Bunlar iyice gıcığıma gitmeye başladı bir yerlerden devre dışı bırakabiliyormuyuz?
S finder ve quick connect
L21 veya L22 yükle onlarda yok@H.Reşit POLAT
Bunlar iyice gıcığıma gitmeye başladı bir yerlerden devre dışı bırakabiliyormuyuz?
S finder ve quick connect
