Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

serdar_gs

serdar_gs

Üye
Yav buraya nazım geçiyo ya ondan.. :D Yardımcı oldunuz oldunuz,olmadınız,canınız saolsun :cool:
Ben kendi adıma bilmiyorum ama yapacağın şeyi söyleyim google aç note 2 multiwindow transparan yaz hatta sonunada xda yaz bulursun bişiler :D
 


teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Bugün bir yakinimin S4 cihazına Rusya 5.0.2 kurmuştum, uçuyordu cihaz içinde birsuru app olmasina rağmen.Şuna eminim ki S4'ün bile 5.0.2 official stock romu bizim 5.0'dan kat ve kat stabil.
 
H.Reşit POLAT

H.Reşit POLAT

Üye
Asus ZenFone 2 1400 TL miş :)
250$ diyorlardı :)

 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
[emoji47]
 
xmustx

xmustx

Üye
Asus zenfone 5 sağlam cihaz.zenfone 2 bu özellikleri ile neden bu fiyata alınmasın.S3 cihazlara bu fırsatı tüketici olarak tanıdık (değmedi) neden olmasın ?
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Geliştirici seçeneklerinde bu ayarları yapınca launcher baya bir hızlanıyor.



Geceleğin durduk yere telefonunun şarjı azalan var mı?

Ben Ocak 2014 ten beri böyle bir saçmalıkla karşılaşmadım.
 
  • Beğen
Tepkiler: MEHMET ÇİFTÇİ
xmustx

xmustx

Üye
Onu yazdım ya bende.Dün geceye kadar şarj hiç böyle olmamıştı.Lolipop note 3'e yaramadı.4.4.4 kitkat türkçe destekli stabil rom atmalıyım galiba.Yada stock 4.2.2'ye geri dönüş olabilir..
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Onu yazdım ya bende.Dün geceye kadar şarj hiç böyle olmamıştı.Lolipop note 3'e yaramadı.4.4.4 kitkat türkçe destekli stabil rom atmalıyım galiba.Yada stock 4.2.2'ye geri dönüş olabilir..
Note 3 için 4.2.2 sürümü olduğunu bilmiyordum :hmmm
4.2.2 sürümü yok @xmustx tanıtım videosunda bile Android 4.3 yazıyor karıştı galiba :D
Note 3'te stabil Lollipoplar formülü şuan kk kadar iyi :D

Pekaka ilk sürüm + @H.Reşit POLAT S6 uygulama aromadan kurun geliştirici seçeneklerinden animasyon vs 0.5 yapın yağ gibi aksın :D bide eskiden antutu yaparlardı bakalım antutusu nasılmış :D
 
  • Beğen
Tepkiler: H.Reşit POLAT ve serdar_gs
xmustx

xmustx

Üye
4.4.2 yerine 4.2.2 yazım hatası kusura bakmadın dime :) darklord rom var xda sitesinde onda türkçe desteği var mı? Kurup görüş paylaşabilirmisin?
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
N900/N9000Q için değil sanırım o rom.
 
xmustx

xmustx

Üye
Video başlığında yazmasada açıklama kısmında 900 ve 9000q hariç vermiş tüh
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Bir varmış bir yokmuş lolipop bugün gelirmiş :D
 
darkleader

darkleader

Üye
Arkadaşlar Note 3'ü PC olmadan rootlayamıyor muyuz?
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Gözler OCAK 2016'da #GalaxyNote3

Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
xmustx

xmustx

Üye
02.23 dk borçlusun @teknolojibaronu ..
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
@H.Reşit POLAT
Bunlar iyice gıcığıma gitmeye başladı bir yerlerden devre dışı bırakabiliyormuyuz?

S finder ve quick connect


 
  • Beğen
Tepkiler: baskahmet
baskahmet

baskahmet

Üye
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N


Üst Alt