Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

karakartal44

karakartal44

Üye
Katılıyorum kardeşim sana
1. NOTE 1
2. NOTE 3
3. NOTE 5 (Olabilir)
 


teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
1. ACE
2. ACE 2
3. Note 3
:ehe
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Lolipopsuz geçen bir gün daha
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Okul biteli değişmiş sanki :ehe

Özlemişim bu uygulamayı :D

 
  • Beğen
Tepkiler: H.Reşit POLAT
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Sanırım şuan telefonu 2 gündür hiç kapatmadan (ekranı değil) kullanıyorum bakalım 1 hafta tamamlanınca kasmalar olacak mı.

 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Baylar xda'dan aldım kıskandım cidden bu telefonda bu adamlar bu değerleri alıyor biz alamıyoruz veya ben alamıyorum



 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Bide lolipopta almış 9 10 saat [emoji23] [emoji23] [emoji23]
 
bessa27

bessa27

Üye
Arkadaşlar note 2 için saydam multiwindow u nasıl elde ederim.? Cihaz root lu. Tşk ler
 
xmustx

xmustx

Üye
Lolipop ota da olsa gelmesin gıcık oldum artık.Telefonu rootlayıp dr ketan custom rom kurdurcam..
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
:cool
bu haftada gelmedi :kop2::kop2:
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
xmustx

xmustx

Üye
Rus romu kurulu zaten ama böyle olmuyo
 


Üst Alt