Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar



Karargahx

Üye
Lolipop da nasıl calismiyor ? Yakın zamanda çıktı hocam çalışıyor hatta xda Dada okudum kullanıyor millet + note 4 grubunda da kullanan var.:) @resitpolat
 
H.Reşit POLAT

H.Reşit POLAT

Üye
ben denedim olmuyor kuruluyor
yükle güncelle kısmı silik duruyor işlem yapmıyor
modüller iniyor yükleniyor ama çalışmıyor :(
@Karargahx
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Sınavlar bitsin şunu denicem

 
  • Beğen
Tepkiler: H.Reşit POLAT
IchigoKurosaki

IchigoKurosaki

Üye
Pekaka rom :D
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Baya güzel şuanlık sadece kerneli kurarım ketan üzerine haftayada romu flashlarim ketan güç tasarrufunda kasıyor.
2 dakika foruma girelim dedik ondada Lg fanlarına yakalandık :D el değiştirmiş buralar bizimkiler aktiflik yitirmiş. :D
 
  • Beğen
Tepkiler: H.Reşit POLAT
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Lolipop beni sarmadı kitkata döneceğim galiba :D
@teknolojibaronu 4.4.2 stock üzerine root başka neleri kullanıyordun? Ben kitkata dönüyorum bu kadar lolipop keyfi yeter stabilite istiyorum :D root cwm xposed falan uğraşsammı yoksa root bile yapmadan direk kullansammı karar veremedim.
 
  • Beğen
Tepkiler: teknolojibaronu
omursevim

omursevim

Üye
Sızıntı lolipop sürümünde çalışan bi facebook apk,sı vardı nerde bulabilir im onu bilen varmı.
 
  • Beğen
Tepkiler: teknolojibaronu
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
  • Beğen
Tepkiler: omursevim
serdar_gs

serdar_gs

Üye
beyler lolipoptan kitkata döndüm root yapmak istiyorum ama root kurulumu sırasında cachede takılıp kalıyor bir türlü root yapadım varmı fikri olan :D
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Ay dınt kınıv
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
:kop2::kop2: odin 3.7 ve 3.9 ile denedim 1.85 ile yüklemek gerekiyor o yüzden mi acaba
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Gece gece kafam basmıyor odin 1.85'i en son ace 1 de kullandım 2.3.5'e dönmek için
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
yok yav 1.85 denedim yine olmadı root dosyasını pda ya koyuyorum start diyorum cache ye gelince öyle kalıyor delirecem
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Recovery kur ordan rootla konusu var üşenmeyim aramaya :D
İşte bomba haber!!!!!!!

Miui V6 for SAMSUNG Note3 N900三星猎户座版 5.5.29已发布!! - Galaxy Note 3 - MIUI论坛 - 手机版 -
 
IchigoKurosaki

IchigoKurosaki

Üye
Recovery kur ordan rootla konusu var üşenmeyim aramaya :D
İşte bomba haber!!!!!!!

Miui V6 for SAMSUNG Note3 N900三星猎户座版 5.5.29已发布!! - Galaxy Note 3 - MIUI论坛 - 手机版 -
Zaten vardi bu. Yok muydu :D
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
V5 vardı
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Stock 4.4.2 + root [emoji41]
 
  • Beğen
Tepkiler: teknolojibaronu


Üst Alt