H.Reşit POLAT
Üye
lollipopta çalışmıyor halaXposed var mı kullanan şarjı olumsuz yönde etkiliyor mu ?
adını beğenmedim o yüzden indirmedimHe bide xda daki pekala romu deniyen var mı ?
lollipopta çalışmıyor halaXposed var mı kullanan şarjı olumsuz yönde etkiliyor mu ?
adını beğenmedim o yüzden indirmedimHe bide xda daki pekala romu deniyen var mı ?
Foruma Android Lollipop için facebook yaz çıkacaktır.Sızıntı lolipop sürümünde çalışan bi facebook apk,sı vardı nerde bulabilir im onu bilen varmı.
O ney ???Ay dınt kınıv
Orjianli 'I don't know' yani bilmiyorum demek.O ney ???
Zaten vardi bu. Yok muyduRecovery kur ordan rootla konusu var üşenmeyim aramaya
İşte bomba haber!!!!!!!
Miui V6 for SAMSUNG Note3 N900三星猎户座版 5.5.29已发布!! - Galaxy Note 3 - MIUI论坛 - 手机版 -Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

