Pek sanmıyorum rootsuz ama neden hindistan romu?Beyler bildiginiz gibi india rom da türkçe dil desteği yok root atmadan türkçe ekleme imkanı var mı ?
Elhamdülillah iyiyizNasılsınız değerli insanlar?
Haftayadan sonra dünya muhteşem olacakElhamdülillah iyiyiz
Sen nasılsın?

Ben 6 saat ekran alsam tabi kendi parlaklık ayarımda şükrederimSizce nasil arkadaslar? 5.0 da ekran 6 saati zor goruyordu 4.4.2 stocka dondum

Ben kullaniyorumNote 3 N9005 var. Stock ROM Xposed kullanan var mı?
Auto -3te kullaniyorum parlakligi. Lollipop'ta da ayniydiHaftayadan sonra dünya muhteşem olacak
@resitpolat @serdar_gs
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
İndiriyorum bakalım CM12'den çıkış yapicam S6 rom için.
Ben 6 saat ekran alsam tabi kendi parlaklık ayarımda şükrederim![]()
4G desteği olsa bile operatör şebekeleri 4G değilBugün çok ilginç birşey oldu. Sabah mobil veriyi açayım dedim ve 4G yazdı şaşırdım biraz kullandım konumu değiştirince tekrar H+ 3G arasına döndü. Exynos acaba gerçekten 4G desteklemiyor mu![]()
