Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

Karargahx

Üye
Beyler bildiginiz gibi india rom da türkçe dil desteği yok root atmadan türkçe ekleme imkanı var mı ?
 


teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Nasılsınız değerli insanlar?
 
  • Beğen
Tepkiler: H.Reşit POLAT ve IchigoKurosaki
IchigoKurosaki

IchigoKurosaki

Üye
Sizce nasil arkadaslar? 5.0 da ekran 6 saati zor goruyordu 4.4.2 stocka dondum
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
  • Beğen
Tepkiler: serdar_gs
Sarangni

Sarangni

Üye
Note 3 N9005 var. Stock ROM Xposed kullanan var mı?
 
  • Beğen
Tepkiler: helppo
IchigoKurosaki

IchigoKurosaki

Üye
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Bugün çok ilginç birşey oldu. Sabah mobil veriyi açayım dedim ve 4G yazdı şaşırdım biraz kullandım konumu değiştirince tekrar H+ 3G arasına döndü. Exynos acaba gerçekten 4G desteklemiyor mu :hmmm
 
CeRRaNo JoZAeF

CeRRaNo JoZAeF

Üye
Kardeşim, piyasada olan en b...tan telefonlar 4g yi destekliyorda elinde olan telefon desteklemeyecekmi? Bi yazılımlık işi var.
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Bende öyle düşünüyorum yalnız donanımsal olarak desteklemiyor diyorlar.
Sen bayadır uğramıyorsun foruma :D
 
CeRRaNo JoZAeF

CeRRaNo JoZAeF

Üye
Sen onların demelerine bakma. İphone lardaki gibi düşün. Donanım hazırdır yada destejliyordur, sadece yazılımına ihtiyaç vardır. Yoksa bende zannetmiyorumki böyle bir telefonun teklonoji desteği olmasın.
 
H.Reşit POLAT

H.Reşit POLAT

Üye
Bugün çok ilginç birşey oldu. Sabah mobil veriyi açayım dedim ve 4G yazdı şaşırdım biraz kullandım konumu değiştirince tekrar H+ 3G arasına döndü. Exynos acaba gerçekten 4G desteklemiyor mu :hmmm
4G desteği olsa bile operatör şebekeleri 4G değil
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
1-2 yıla oturmuş 4G'ye geçeriz bizde o zamana yeni telefon alırız belki :D
 
  • Beğen
Tepkiler: H.Reşit POLAT
H.Reşit POLAT

H.Reşit POLAT

Üye
Note 6 da 4G ye geçmiş oluruz
 
  • Beğen
Tepkiler: teknolojibaronu
IchigoKurosaki

IchigoKurosaki

Üye
Exynos 4G desteklemiyor. Ki en iyisi benim telefonda ya edge ya da lte kullanicaksin turkiyede de 4g yaziyor ama aslinda H+ :D
 

dark0045

Üye
2 yil bekleyelim 5gye geçelim denemismiydi zaatimuhterem cumhurbaşkanı
 
  • Beğen
Tepkiler: IchigoKurosaki
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
O konuları açmayın ben olaya teknolojik bakarım eninde sonunda bir G üste geçeceğiz. O zamana atarız bu cihazları gerçi note 5 te 3gb ram olursa daha Note 3'ün yolu var anlaşılan.
 

Karargahx

Üye
Xposed var mı kullanan şarjı olumsuz yönde etkiliyor mu ?
 

Karargahx

Üye
He bide xda daki pekala romu deniyen var mı ?
 


Üst Alt