Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar



teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Bende birşey sandım.


 
  • Beğen
Tepkiler: serdar_gs
H.Reşit POLAT

H.Reşit POLAT

Üye
Dr.Ketan Note 4 alınca Note 3 ü unuttu
L22 bekliyoruz yok S6 uygulamalı
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Konuya biri düşük puan vermiş şimdi @resitpolat yükseltti de o düşük vereni bukup keselim :D
Konu Sahibi iPhone 6'ya geçmiş en son 8 Nisanda giriş yapmış.
 
  • Beğen
Tepkiler: baskahmet
Jelly Beanci

Jelly Beanci

Üye
dr ketan tek note 3 sahiplerini unutmadı note 2 sahiplerini de yarı yolda bıraktı ama e-team var oda artık nereye kadar giderse
 
H.Reşit POLAT

H.Reşit POLAT

Üye

Şu konuda fikriniz nedir rus romunda açık yerine temizle yazıyor telefon dili falan türkçe sitesine girersemde açık yazıyor ama widgette temizle yazıyor düzeltemedim :)
bende rusya romunu kurdum güncelledim temizle yazıyor
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Widget ayarları varsa verileri sil falan varsa öyle bir temizlemeyi deneyin.
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
bende rusya romunu kurdum güncelledim temizle yazıyor
Ben bi çözüm bulamadım :D Widgeti tıklayıp aç daha fazla seçeneğini seç açılan sitesinde Açık yazıyor ama widgette Temizle yazıyor. Widgetin verilerini önbelliğinide sildim ama olmuyor :S
 
Jelly Beanci

Jelly Beanci

Üye
lollipopdan beklentim çok yüksekdi
hani ART a falan geçip daha yüksek performans falan alacaktık ART a geçti Android M duyrulacak yakında uygulamaların hala %60 ı hazır değil
çoğu uygulama daha yavaşlamış
ama animasyonlar ve akıcılık artmış biraz daha uğraşılması lazımmış

(lg g2 de kullanıyorum stock rom olarak telefon canı sıkıldıkca arada kendini reset atıyor
bilmiyorum nedendir takılmadan 5-6 günde bi yapıyor bi iki sn ekran aynı kalıyor bi geri botonuna güç tuşa basıyorum sonra lg losu gelip hemen açılıyor
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Hani bedavasin diye indirmek istedim ama ona bile müsade etmedin #Gameloft

 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Saçma bir soru fakat Türkiye güncellemesini bekleyen var mı?
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Ufak bir Note Kullanıcısı farklarından :cool

 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Bilmiyorum
 

dark0045

Üye
Teknolojibaronu üstad bu guncellemenin geleceği yok rusya romunu kursam ne olur root yapmaya gerek var mı ? Rusya roomunu kurunca rusya güncellemelerini otomatik alır mı birde mobil veri wifi gibi sorunlar var mı ? Stock tr gelsin bekleyelik dedik geleceği yok
 


Üst Alt