Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Kesinlikle! Samimi söylüyorum Note 4'ü inceledikten sonra bu multitasking note 3'e gelmez dedim cidden ilk kurduğumda soklandim :D
 


serdar_gs

serdar_gs

Üye
Valla beklediğim bişey değildi benimde :D telefon dün geceden beri acayip çekici gelmeye başladı elin oğlu bak neler kullanıyor biz nerdeyiz adamlar nerde yine bir isyan yapacam samsung türkiyeye şimdi :D
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Rus hanımlarının ısrarına samsung dayanamamış belli ki [emoji1]
 
  • Beğen
Tepkiler: serdar_gs
serdar_gs

serdar_gs

Üye
3-5 Sarışınla hallolur gibi ama bizim melekrtteki Sarışınlar iPhone kullanır [emoji1]
Romda kasma masma problem yok lolipop oturmuş artık tek sıkıntı batarya biraz çabuk bitti ama çok iyi gitti kitkatta aldığım 3 saat ekranı bundada aldım ama 2 3 saat erken bitti şarjım oda koyu temadan beyaza geçtik ondan herhalde birde yarım gün güç tasarrufu kapalıydı
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Romda kasma masma problem yok lolipop oturmuş artık tek sıkıntı batarya biraz çabuk bitti ama çok iyi gitti kitkatta aldığım 3 saat ekranı bundada aldım ama 2 3 saat erken bitti şarjım oda koyu temadan beyaza geçtik ondan herhalde birde yarım gün güç tasarrufu kapalıydı
Note 3 kullanıyorsan güç tasarufunu kapamican [emoji1]
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Yani kasmadigi sürece güç tasarufunu olsun ne olacak? :D
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Yani kasmadigi sürece güç tasarufunu olsun ne olacak? :D
Yalnız şunu belirteyim yine perfomans ve kararlılık güncellemesi gelir lolipopa ilk zamanki halinden çok daha iyi ama bi kitkat stabilitesi hala yok gibi.
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Eh yani 5.0.2 verseler problem kalmayacak aslındada tüm cihazlara 5.0.1 verildi Note 3 için hala direniyor samsung anlamış değilim s4 bile almış
 
  • Beğen
Tepkiler: serdar_gs
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Cihaz belleğindeki videoyu bu şekilde küçük ekran yaparak telefonu kullanmaya devam ediyorduk ama buda mı lolipop özelliği canlı tv izliyorum şu an ve tlf kullanmaya devam :D
 
Print Screen

Print Screen

Üye
Adam harbiden baron he adamın telefonunu istila etmiş bildirimlere bak. güzel özellik bizde yok .s
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
:D :D
 
H.Reşit POLAT

H.Reşit POLAT

Üye
L21 QuadCore performance is very good
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
serdar_gs

serdar_gs

Üye

Şu konuda fikriniz nedir rus romunda açık yerine temizle yazıyor telefon dili falan türkçe sitesine girersemde açık yazıyor ama widgette temizle yazıyor düzeltemedim :)
 
H.Reşit POLAT

H.Reşit POLAT

Üye

Şu konuda fikriniz nedir rus romunda açık yerine temizle yazıyor telefon dili falan türkçe sitesine girersemde açık yazıyor ama widgette temizle yazıyor düzeltemedim :)
Rootlu ise note 4 accuwhater yükle
 


Üst Alt