Herkes halinden memnunBen L20 ve S6 app akıyorum. Hız mükemmel S6 appleri mükemmel sessiz moduda S6 kilit ekranı ile eklemiş oldum.
samsung türkiyenin canı cehenneme 
Ne halt yedikleri umurumda bile değil ikiyüzlü adi SAMSUNG TÜRKİYE. Sistemin sahibi Google ondan başkasınada güvenmem bu saatten sonra.Herkes halinden memnunsamsung türkiyenin canı cehenneme
![]()
IMEI çalma demeyelimde üst versyondan alt versyona düşünce öyle oluyor. Bunu garantinin bilmesi, bunun bilincinde olması lazım.Şaşırmam baron ekran pixellerini çaldılar desen bile Şaşırmam
Çift çekirdekmi çalışıyor şu an? Nasıl?Evet devlerj şaşırtan olay![]()
Evet çift.Çift çekirdekmi çalışıyor şu an? Nasıl?
Şimdi sen bunu stock+root ile denersen cihaz patlar matlar sonra mesuliyet almamÇift çekirdekmi çalışıyor şu an? Nasıl?

Benim öyle fantazilerde gözüm yok size hayırlı işler bol güneşlerEvet çift.
Şimdi sen bunu stock+root ile denersen cihaz patlar matlar sonra mesuliyet almam![]()

1 yıla yensini alcan zaten risk iyidirBenim öyle fantazilerde gözüm yok size hayırlı işler bol güneşler![]()

Ben stock kullanıyorum ama root etmedim artık rusya lollipoplayım ilk güncellemeleride ben alacam içim rahat şimdilik fazla karıştırmam rom root falan böyle takılacam lollipopun tadına varıyorum1 yıla yensini alcan zaten risk iyidir![]()
1 yıldan önce telefon almam gerek yok gelecek yılda bakacaz artık belki devam ederim belki yenilerim artık ona o zaman karar verecem
