Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Ben L20 ve S6 app akıyorum. Hız mükemmel S6 appleri mükemmel sessiz moduda S6 kilit ekranı ile eklemiş oldum.
 


teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Herkes halinden memnun :D samsung türkiyenin canı cehenneme :D
Ne halt yedikleri umurumda bile değil ikiyüzlü adi SAMSUNG TÜRKİYE. Sistemin sahibi Google ondan başkasınada güvenmem bu saatten sonra.
 
  • Beğen
Tepkiler: serdar_gs
Print Screen

Print Screen

Üye
Ne demişler Türk'ün Türk'ten başka dostu yokmuş gidip kuralım bir firma görsünler Türkler'i ama nerde anca böyle oturup güncelleme bekleriz elimizdeki telefon yetiyorken gider bir yerlerimizi yırtar üst seviye telefon almak için çabalarız onlar kazanır biz yerimizde sayarız oyuncak ettiler bizi be
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
@teknolojibaronu sen batarya kalibre yapmışmıydın şarj et kapat şarj et aç kapat tekrar şarj et falan?
 

dark0045

Üye
Samsung canlı destek yine beni şaşırtmadı guncelleme ile ilgili ellerinde resmi bilgi yokmuş :)
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Ne zaman oldu ki :D rusya romu kuracam de garanti dışı kalır derler :D
 

dark0045

Üye
Ne kapsamında ki zaten ben daha Garanti'nin telefon tamir ettiğine şahit olmadım
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Lollipoptan Kitkata geri döndürüp adamların imeisini alan garanti servisi var samsungta!!
 

dark0045

Üye
Şaşırmam baron ekran pixellerini çaldılar desen bile Şaşırmam
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Şaşırmam baron ekran pixellerini çaldılar desen bile Şaşırmam
IMEI çalma demeyelimde üst versyondan alt versyona düşünce öyle oluyor. Bunu garantinin bilmesi, bunun bilincinde olması lazım.
 
Kontrol

Kontrol

Üye
Beyler son zamanlarda bi Chevrolet wallpaperi paylasilmisti. Elinde olan var mı mesajı bi türlü bulamadım.
 

dark0045

Üye
Bu Samsung'un türkiyeye karşı olan tutumu yüzünden iphone a gecicem valla
 
  • Beğen
Tepkiler: karakartal44 ve serdar_gs
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Evet devlerj şaşırtan olay :D

 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
1 yıla yensini alcan zaten risk iyidir :oke:
Ben stock kullanıyorum ama root etmedim artık rusya lollipoplayım ilk güncellemeleride ben alacam içim rahat şimdilik fazla karıştırmam rom root falan böyle takılacam lollipopun tadına varıyorum :D 1 yıldan önce telefon almam gerek yok gelecek yılda bakacaz artık belki devam ederim belki yenilerim artık ona o zaman karar verecem
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Yalnız lolipop güzel olmuş @teknolojibaronu özellikle şu çoklu pencere kısmı harika:

sonra temassız komut spen penceresinde note 4 gibi yapılmış bir kaç güzel şey var hoşuma giden.
 


Üst Alt