Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar



teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Artık gelmese de olur bence. Note 5 i beklesek daha iyi olacak sanırım.
Note 5'e kadar ekran ve kasa sağlam kalırsa Note 6'yı beklemek daha mantiklı olur. Çünkü Note 5'te ilk metal kasa Note serisi denemesi yapılacak. Örneğin Note 3'te ilk deri görünüm design'ı denendi. Baktı tuttu daha güzelini((bana göre güzel)) Note 4'te yaptı.
Telefona metal kapakla metal bumper aldım plastik kasadan kurtuluyorum :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: H.Reşit POLAT
karakartal44

karakartal44

Üye
Note 5'e kadar ekran ve kasa sağlam kalırsa Note 6'yı beklemek daha mantiklı olur. Çünkü Note 5'te ilk metal kasa Note serisi denemesi yapılacak. Örneğin Note 3'te ilk deri görünüm design'ı denendi. Baktı tuttu daha güzelini((bana göre güzel)) Note 4'te yaptı.
Telefona metal kapakla metal bumper aldım plastik kasadan kurtuluyorum :ehe
Arkadaşlar ben o kadar bekleyemem. Note 1 -Note 3 aldım. Artık aynı seriden note 5 alırım diye düşünüyorum. Ama yine de hayırlısı bakalım.
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Arkadaşlar ben o kadar bekleyemem. Note 1 -Note 3 aldım. Artık aynı seriden note 5 alırım diye düşünüyorum. Ama yine de hayırlısı bakalım.
Bence bataryanı yenilesen Note 6'ya kadar seni çok iyi götürecek. Note 5'te 3GB ram ile gelirse Note 3'ün bilmediginin en büyük kanıtı olur.
 
karakartal44

karakartal44

Üye
Bence bataryanı yenilesen Note 6'ya kadar seni çok iyi götürecek. Note 5'te 3GB ram ile gelirse Note 3'ün bilmediginin en büyük kanıtı olur.
Bataryamda sorun yok. Sorun bu kadar süre beklemede.
Bu arada note 3 de zaten 3 GB ram var
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
@resitpolat 'ın duvar kağıtları touchwizde ayrı güzel :good:

 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: H.Reşit POLAT ve baskahmet
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Try to PKK

PEKAKA ROM'u denicem inşallah L21'de ki kasmalar yoktur.

 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
@teknolojibaronu neymiş o kılıf ya mesajını şimdi gördüm gözümden kaçmış güzel kılıfmış ben 120 liraya orjinal samsung kılıf almıştım o böyle güzel değil :D

ikincisi stock lollipop kullanan varmı beyler? şu an en stabil bulduğunuz stock lolipop hangisi? en son rusya güncelleme vermiş yapım numarası N900XXUEBOD1 eğer iyiyse kurup kullanmayı düşünüyorum. Artık kesin kanaat getirdim bize gelmeyecek bu güncelleme anasını satim. Aylar oldu ülkeler aldı üstüne performans ve kararlılık güncellemeleri vermeye başladı biz kitkat devam.
rusyanın son lollipopu indiriyorum kurup onu kullanacam dahada türkiye güncellemesini beklemiyorum ilk rusyada sorunlar vardı ama son güncellemesi daha stabildir diye düşünüyorum hadi hayırlı olsun kendi adıma :D
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N ve karakartal44
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Ben L20 kullanıyorum perfonperformansından gayet memnunum. S6 uygulamalarınıda kurdum miss
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Ben L20 kullanıyorum perfonperformansından gayet memnunum. S6 uygulamalarınıda kurdum miss
L21 N900XXUEBOC4 india sürüm numarasından memnun olduğuna göre stock N900XXUEBOD1 rusya daha iyidir diye düşünüyorum :)
Stock Rusya N900XXUEBOD1 sürümünü kurdum. Beyler ilk izlenimlerim çok iyi. Rom çok akıcı multitasking olsun hiç bir noktada kasma yok. Sonunda stabil sürüm geldi galiba. Acayip hoşuma gitti :D şu ana kadar kurduğum lollipoplar bu denli akıcı ve stabil değildi.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Yukarıda verdiğim yapım numaralı rusya stock romu güncelleme bekleyen tüm arkadaşlara tavsiyemdir. Boşuna beklemeyin geldiği zaman wipe yapar kurarsınız türk romu.
 

Karargahx

Üye
Yukarıda verdiğim yapım numaralı rusya stock romu güncelleme bekleyen tüm arkadaşlara tavsiyemdir. Boşuna beklemeyin geldiği zaman wipe yapar kurarsınız türk romu.
Bende Rusya var şuanda gayet iyi . Son verdikleri 160 mblik güncelleme de sanki şarj biraz daha hızlı bitiyor ama kasma vs yaşamıyorum.
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Bende Rusya var şuanda gayet iyi . Son verdikleri 160 mblik güncelleme de sanki şarj biraz daha hızlı bitiyor ama kasma vs yaşamıyorum.
Aynen şu ana kadar tek göze çarpan şarj kullanımda biraz hızlı tükeniyor gibi onun dışında rom akıcı ve stabil görünüyor
 


Üst Alt