Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

AHKE

AHKE

Üye
cm den oyun performansi iyi oda tabi normal dogru duzgun uygulama yok
12.1 de iyice hafifletmisler cok az google uygulamasi var zaten gapps eskiden 250 mb di simdi 90 mb küsür
 


teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
@resitpolat hafifliği hissettin ama değil mi?
Söylemek beni çok sinir ediyorda stock Lollipopta telefon müzik dinlerken aynı anda multitasking yaparken müzik donuyor buna sinir oldum yok mu şöyle KitKat kalitesinde bir rom? ((sadece TouchWiz))
 
AHKE

AHKE

Üye
xposed i calistiran var mi 12.1 de
 
AHKE

AHKE

Üye
tamam bi arastirayim
birde suan kullandigimiz cm12ler dalvik mi art mi
 
baskahmet

baskahmet

Üye
tamam bi arastirayim
birde suan kullandigimiz cm12ler dalvik mi art mi
Art kardeşim :) cm12 artla birlikte geldi ama yinede yavaşlıyor ayrıca samsung uygulamaları olsa kullanılırdı o da olmadığından dolayı pek ilgim yok :D
 
  • Beğen
Tepkiler: AHKE
H.Reşit POLAT

H.Reşit POLAT

Üye
@resitpolat hafifliği hissettin ama değil mi?
Söylemek beni çok sinir ediyorda stock Lollipopta telefon müzik dinlerken aynı anda multitasking yaparken müzik donuyor buna sinir oldum yok mu şöyle KitKat kalitesinde bir rom? ((sadece TouchWiz))
Hafiflik var tabi telefon hızlı %25 daha hızlı denilebilir
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Anatolia nasıl? @resitpolat @Karargahx
 

Karargahx

Üye
Anatolia nasıl? @resitpolat @Karargahx
Anatolia xda daki romumu diyorsun denemedim hic bende suan 5.0 Rusya var 160 mblik güncelleme gelene kadar mutluydum ama şarj daha çabuk bitmeye başladı :) .. Müsait bi zamanda farklı rom lar denicem. ..
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Anatolia xda daki romumu diyorsun denemedim hic bende suan 5.0 Rusya var 160 mblik güncelleme gelene kadar mutluydum ama şarj daha çabuk bitmeye başladı :) .. Müsait bi zamanda farklı rom lar denicem. ..
Cihazı öldürme pokitikasını şimdi de note 3 için mi uygulanmaya başladılar?
 
sahanemir

sahanemir

Üye
Elinizdeki sevdiğiniz romları saklayın bence.
 

Karargahx

Üye
Cihazı öldürme pokitikasını şimdi de note 3 için mi uygulanmaya başladılar?
Yok o dereceye gelmedi daha :) uygulamaları kapatır ken kasma oluyordu hafif mesela onu kaldirmislar ram bi nebze daha az tüketiyor .
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
serdar_gs

serdar_gs

Üye
 
omursevim

omursevim

Üye
Bu bizim note 3 lere ne zaman geliyor bu lolipop
arkadaşlar en son biz kaldık:)
 
karakartal44

karakartal44

Üye
Artık gelmese de olur bence. Note 5 i beklesek daha iyi olacak sanırım.
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N ve omursevim
omursevim

omursevim

Üye
Aynen ya nerdeyse hepimiz cihazları değiştir cez daha samsung güncelleme yollamadı
 
  • Beğen
Tepkiler: karakartal44


Üst Alt