Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

AHKE

AHKE

Üye
hayir bunlari wipe yapman lazim. dalvik,cache,system,
sonucta yeni surum yuklucen
datayi silersen uygulamalar silinir
suan cm 12 mi var sende
 


teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Evet
 
RowneSM

RowneSM

Üye
@teknolojibaronu Ulan benide gaza getirdiniz cm yüklüyorum :D Ama önce bootloaderi halletmem lazım lolipopta bilmiyorum bi yardımcı olsana :D
 
AHKE

AHKE

Üye
dedigim mi herbisey yerinde duruo degistiridim d.kagidi bile.
ilk once cache.dalvik ,system wipe yap sonra 12.1i yukle
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
@teknolojibaronu Ulan benide gaza getirdiniz cm yüklüyorum :D Ama önce bootloaderi halletmem lazım lolipopta bilmiyorum bi yardımcı olsana :D
Dr.Ketan'ın konusunda KitKattab yükleyenler için anlatımı var orada bootloader diye yazanı indir. Telefonu bağla ve download moda al. Odini aç AP kismina bootloader dosyasini seç ve starta bas. Sonra cwm den cm'yi kurarsın.
dedigim mi herbisey yerinde duruo degistiridim d.kagidi bile.
ilk once cache.dalvik ,system wipe yap sonra 12.1i yukle
Teşekkür ederim :) bakayım hem romda belki değişim vardır. Yoksada hataları belirtirim xda'ya onlar çözerler.
 
  • Beğen
Tepkiler: AHKE ve RowneSM
RowneSM

RowneSM

Üye
Dr.Ketan'ın konusunda KitKattab yükleyenler için anlatımı var orada bootloader diye yazanı indir. Telefonu bağla ve download moda al. Odini aç AP kismina bootloader dosyasini seç ve starta bas. Sonra cwm den cm'yi kurarsın.
Şuan 5.0 rusya romundayım kitkata gerimi dönücem nolucak anlayamadım şuan
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Şuan 5.0 rusya romundayım kitkata gerimi dönücem nolucak anlayamadım şuan
stock 5.0 romundaysan gerek yok bootloader yüklemene direk CM'yi kur. :oke:
Şimdi xda'ya bakim dedim :D @AHKE
CM 12.1 installation - If you update from CM 12
1. Download the appropriate ROM using links below.
2. Download the appropriate GApps following the links below.
3. Back up any and all important data.
5. WIPE DALVIK/CACHE.
6. WIPE SYSTEM.
7. Flash the ROM in recovery.
8. Flash the GApps.
9. Reboot Device.
 
  • Beğen
Tepkiler: RowneSM
RowneSM

RowneSM

Üye
stock 5.0 romundaysan gerek yok bootloader yüklemene direk CM'yi kur. :oke:

Sammobile stock koymadıysa bilemem :ehe Şaka bir yana stock ya. Ben sana zaten 12 mi 12.1 mi diye sormuştum sen şuan galiba 12.1 i deniyeceksin denedikten sonra buraya yazarmısın hataları bende arada kalmıştım biliyorsun zaten.

Bi root var :D
 
AHKE

AHKE

Üye
sonucu yazarsan sevinirim
 
RowneSM

RowneSM

Üye
sorun cikabilir cunku cok farkli sistem ikside
Ya bu yedekte çok uzun sürüyo yada ben üşengecim şuan çözemedim.

Ki zaten geliştirici açıklamasınıda yapmış ;

1. Download the appropriate ROM using links below.
2. Download the appropriate GApps following the links below.
3. Back up any and all important data.
5. WIPE DALVIK/CACHE/DATA/FACTORY RESET.
6. WIPE SYSTEM.
7. Flash the ROM in recovery.
8. Flash the GApps.
9. Reboot Device.
 
AHKE

AHKE

Üye
Ya bu yedekte çok uzun sürüyo yada ben üşengecim şuan çözemedim.

Ki zaten geliştirici açıklamasınıda yapmış ;

1. Download the appropriate ROM using links below.
2. Download the appropriate GApps following the links below.
3. Back up any and all important data.
5. WIPE DALVIK/CACHE/DATA/FACTORY RESET.
6. WIPE SYSTEM.
7. Flash the ROM in recovery.
8. Flash the GApps.
9. Reboot Device.
sen twrp recovery yukle her biseyin yedegini al yani back up menusundeki tikleri hepsini isaretle
yedek 3 4 gb tutabilir telin cok uygulama varsa o oranda artar
sonra cm yukle baktin begenmedinmi restore et o yedegi herbiseyin durur choremadaki sekmelerin bile
 
RowneSM

RowneSM

Üye
sen twrp recovery yukle her biseyin yedegini al yani back up menusundeki tikleri hepsini isaretle
yedek 3 4 gb tutabilir telin cok uygulama varsa o oranda artar
sonra cm yukle baktin begenmedinmi restore et o yedegi herbiseyin durur choremadaki sekmelerin bile
Twrp üzerinden hiç yedek almadım hep titanium backup kullanıyordum. Twrp tan tam nasıl oluyor bir fikrim yok maalesef :bilmem:
 
RowneSM

RowneSM

Üye
sen twrp yi yukle istersen anlatirim basit bisey

Ya şimdi titanium üzerinden yedek aldımmı yedek dosyasını pc ye atıp romu yükledikten sonra yedekleri pc den alıp hemen yüklüyodum. Twrp ta nasıl oluyor ? Sonuçta telefonun içinde tek bir veri bile bırakmayacağız.
 
AHKE

AHKE

Üye
ben harddiske kaydediyorum yada flasa cunku boyut 4 gb falan oluo otg ye takion twrp girion ordan backup menusunden usb otg yi secion sonra dedigim gibi butun tikleri isaretlion yedek alinmis oluo
bole yedek aldinmi cok rahat edersin istedigin roma gecip geri donersin
 


Üst Alt