Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Galiba bekleyen bi ben varım :D


Bekle bekle nereye kadar sıkıldım, şimdi dr.ketan / cm 12.1 arasında kaldım hangisini yüklesem acaba :D
CM12.1 de problemler varmış mobil veri vs o yüzden düz 12 kur derim.
 


burakcan42

Üye
Gelmeyecek mi bu lolipop ya
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
RowneSM

RowneSM

Üye
CM12.1 de problemler varmış mobil veri vs o yüzden düz 12 kur derim.
Dün saatlerce uğraşmama rağmen nedense kuramadım veya kurulmuyor. Kurma esnasında bi problem yok flashlama falan herşey normal, işlem bittikten sonra ilk defa karşılaştım bende telefon açılırkan note 3 falan yazdıktan sonra direk siyah ekran olup öyle kalıyor 5 - 6 kez denememe rağmen hep aynıydı bende sıkıntı olduğunu sanmıyorum çünkü farklı romlar aynı yöntemle gayet güzel kuruldu. Şimdilik rusya romunda takılıyorum :D
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Android Lollipop bootloader'ı odinden ap kismina gelerek flashlaman lazım.
 
RowneSM

RowneSM

Üye
Android Lollipop bootloader'ı odinden ap kismina gelerek flashlaman lazım.
Hadi ya, o zaman dosyalarda bir hata var ya şimdi bu kadar uğraştım gene cm yi deneyesim gelmiyo titanium backup zaten key olmasına rağmen pro sürüm gözükmüyo elle backup yapmak uzun sürüyo [emoji19]
 
H.Reşit POLAT

H.Reşit POLAT

Üye
@teknolojibaronu
Bunu bi incele
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
TouchWiz ve stock based romlarla ilgilenmiyorum artık :)
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
CM 12 de Mobil veri çalışıyor mu
Bu arada Flinta dizisini fazla izliyorsun galiba
Herşey sorunsuz çalışıyor. :)
Evet TRT şu sıralar çok kaliteli diziler yapıyor. boris zaharyas favorim rolünü çok iyi oynuyor. :D
 
H.Reşit POLAT

H.Reşit POLAT

Üye
@teknolojibaronu
CM12 de S6 klavyesi çalışıyormu denedinmi ?
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
ewt calismaz farkli bir build 2 side
bu arada bende gectim note 2 de cm 12.1 e cok akici suan
12.1 3'te de varda şimdi wipe yapmaya üşeniyorum baştan uygulamaları kurmak sıkıyor.
 
AHKE

AHKE

Üye
12.1 3'te de varda şimdi wipe yapmaya üşeniyorum baştan uygulamaları kurmak sıkıyor.
ewt uygulama coksa zor oluo ama datayi ve tel hafizasini silmeden yukle bisey olmaz yuklenir rom hem uygulamalarda silinmez die biliorum
ben komple yedek yaptim 5gb tutuo yedek. hem stock yedegi hem dittonun hemde cm nin
10 dk da yuklenio hemen operadaki sekmeler bile duruo hic uygulama yuklemiorum komple yedek cok iyi oluo
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Wipe data yapmadan kursam sorunsuz açılır mı?
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
acilir onemli olan sistemin wipe olmasi cunku sistemi wipe yapmazsan cakisir yeni versiyonla eski versiyon ben cok yaptim bole
Yani şöyle yapıcam:
Cwm recoveryden sadece wipe data yaparsam uygulamlar silinmeyecek?
 


Üst Alt