teknolojibaronu
Üye
Telefonu ilk aldığım zamanlar yani ilk 5-6 ay diyebilirim hiç kapatmadan kullanıyordum o zamanlar root vs rom yaptığım yoktu şimdi tekrar root ve romsuz uzun bir süre kullanmayı deneyeceğim tabi mümkün olduğunca telefonu hiç kapatmamaya çalışacağım bakalım bir süre sonra reset atmamama rağmen Şişecek mi..?

