Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Telefonu ilk aldığım zamanlar yani ilk 5-6 ay diyebilirim hiç kapatmadan kullanıyordum o zamanlar root vs rom yaptığım yoktu şimdi tekrar root ve romsuz uzun bir süre kullanmayı deneyeceğim tabi mümkün olduğunca telefonu hiç kapatmamaya çalışacağım bakalım bir süre sonra reset atmamama rağmen Şişecek mi..?
 


teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Çok ilginç şeyler oluyor :hmmm @serdar_gs

 
  • Beğen
Tepkiler: ilyascivi
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Lollipoptan KitKat'a döndükten sonra telefon olumlu bir şekilde bataryada sınıf atladı. Açık uygulama yok Neredeyse



 
H.Reşit POLAT

H.Reşit POLAT

Üye
L22 den haber yokmu yaww!
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
S6 konularında samsung'u sövmeye doyamayan adamlar şimdi Samsung Benim Icin bitmiştir konumda bana karşı samsung'u savunuyorlar ne kadar komik ya! cidden ne bu forumun bana karşı garizi mi var anlamadım. Kesin kanaat getircem artık.
L22 den haber yokmu yaww!
Yeni Hindistan güncellemesj geldiğinde ketan yeni sürümü yayınlayacaktır.
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
@resitpolat @kiko60
Standart kullanıcı olmayı özlemişim :D


 
  • Beğen
Tepkiler: H.Reşit POLAT
serdar_gs

serdar_gs

Üye
İçimden bir his artık sona geldik şu günlerde gelecek gibi diyor
 
kiko60

kiko60

Üye
@resitpolat @kiko60
Standart kullanıcı olmayı özlemişim :D




Parçalamışısın gelir gelmez forumu helal sana :D
görünce duygulandım adeta :D stocktayken hergün lolipop güncelleme gelecek mi deye kontrol ediyordum usanmadan nerdeyse :D şimdi Dr.Ketan akıyor valla da artık şu saf android olanlarda geleydi iyiydi hani :D
 
H.Reşit POLAT

H.Reşit POLAT

Üye
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Bu Samsung stock rom kullanımını hak etmiyorr haa basacaksın romu rootu her istediğini yapacaksın inadına. Tek sıkıntı Snapdragondu Exynostu ayrımından dolayı Exynos rom kısırlığı işte yoksa e-team romu falan olsa stock romu çoktan unutmuş olurdum.. Ama iştee naparsın aldık alalı stocka mahkum kaldık. Bir ketan romu denedim ondada eksikler vardı olmadı mı olmuyor yapacak birşey yok.
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Dr.Ketan Romdaki eksiklikler Ketan ile alakalı değil stock based rom nihayetinde stock romda olan hatalar ketandada baş gösteriyor. şu sıralar note 4+ s6 diye birşey çıkmış denemek isteyen varsa deneyebilir.
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Dr.Ketan Romdaki eksiklikler Ketan ile alakalı değil stock based rom nihayetinde stock romda olan hatalar ketandada baş gösteriyor. şu sıralar note 4+ s6 diye birşey çıkmış denemek isteyen varsa deneyebilir.
Denediğimde lolipop rusya vardı sadece haliyle berbat bir batarya ve ram kullanımı olduğunu ketanda yazmıştı. Custom romlarda ufak çaplı hatalar oluyor yine vardı ketandada sonraki sürümler nasıldı bilmiyorum ama sonuç olarak exynos romları bir elin parmağı kadar ya var ya yok var ama bana göre çoğu çöp. S3 e Note 2 ye zibil gibi rom seçeneğim vardı kurup kurup kullanıyordum :D
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Şu firmadan artık ot dağıtsalar almicam bize farklı renkte ot amerikaya farklı renkte ot dağıtırlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: ilyascivi
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Kanada S5 Note 3 ve Note 4 den sonra şimdide S4 e güncellemeyi vermiş
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Samsung Push Service'in güncellenmesi belkide Lollipop'a delalettir?

 


Üst Alt