Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar



xmustx

xmustx

Üye
4.0 ve üzeri ibaresi yer alırken 5.0 da optimizasyon sorunu olabiliyor
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
@resitpolat
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
 
H.Reşit POLAT

H.Reşit POLAT

Üye
Dr Ketan yine durmamış desene !
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Siyah kasa taktım bir telefon bu kadar muazzam bir tasarıma sahip olabilir mi?

 
xmustx

xmustx

Üye
Hazirandan beri elimdedir kendisi ;)
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Hazirandan beri elimdedir kendisi ;)
Beyaz daha şık gözüküyorduda şimdi baktım siyah daha şık :D orta menü tuşu olsa ekranı söküp takması çocuk oyuncağı gibi gözüküyor :D [emoji14]
 
  • Beğen
Tepkiler: xmustx
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Sadece arka kapaksa kolay tak çıkar ama ön taraf ustalık ister
Evet cam zor iş ama denemek istemiyor deilim :D jell mi ne varmış ondan lazım birde şu ısı makinesi oda bauhas nasıl yazılıyorsa onda vardr muhtemelen.
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
L21 de sessiz mod gelmiş. İlk defa sessiz modun telefonda olması değişik geldi.
 
karakartal44

karakartal44

Üye
Öncelikle teşekkürler. Hatırlarsan note 3 ilk çıktığında klavye beyazdı. Fakat sonraki güncelleme lerle klavye siyah renk olmuştu. O yüzden sordum. Demek ki beyaz a tekrar dönüş olmuş.
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Evet hatırlıyorum ocak ayından sonra nedense o iğrenç siyah klavyeyi vermişlerdi 4.3'te iken. S5 çıkınca nedense bize siyah klavyeyi verdiler.
 
  • Beğen
Tepkiler: karakartal44
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Lollipop bekleyen var mı :D
 
karakartal44

karakartal44

Üye
Ben bekliyorum.
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Facebooktada her paylaşımın altında note 3 lolipop ne zaman gelecek soruları var ama lanet samsung hala vermedi
 
  • Beğen
Tepkiler: karakartal44


Üst Alt