Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

yunus96

yunus96

Üye
evet yüklemedim :)) yüklesem düzelirmi?
 


yunus96

yunus96

Üye
evet yüklemedim :)) yüklesem düzelirmi?
Link verebilirmisiniz nereden yükliyicem?
Link verebilirmisiniz nereden yükliyicem?
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Surdan kendi konusundan ama bulabilirsin bilmiyorum
 
yunus96

yunus96

Üye
Buldum indirdim yükledim FAİL hatası verdi odin :(
 
yunus96

yunus96

Üye
Benden Kaynaklı hataymış hallettim şimdi normal custom rom yükleme işlemi yapıcam değilmi?
 
yunus96

yunus96

Üye
Kurmadım şimdi kurucam demin herşeyi sildim tekrar
Çok saolasın kardeş valla sayende açıldı yoksa orjinal rom atacaktım geri :))
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
yunus96

yunus96

Üye
Lolipop için stabil xposed yayınlanmadı mı daha?
 
H.Reşit POLAT

H.Reşit POLAT

Üye
https://www.maxicep.com/forum/index.php?threads/940870/
@resitpolat belki beğenirsin Note 4 Settings çalışıyor :D ben yaptım anlatım xda da varda burdanda indirebilirsin.
Link hatalı talep edilen konu bulunamadı diyor
https://www.maxicep.com/forum/index.php?threads/940870/
@resitpolat belki beğenirsin Note 4 Settings çalışıyor :D ben yaptım anlatım xda da varda burdanda indirebilirsin.

Bumu
Galaxy Note 3 - NOTE 3 İçin NOTE 4[ROM][Tweaked S5 BASE/N4 STYLE][Performance] - MaxiCep
SM-N9000Q uyumlu değilmiş zaten :(
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
@CeRRaNo JoZAeF sen bilirsin belki ben şu parçayı alsam telefoncu kaça takar? Servis baya bir cebi soyar malum. Ayrıca takılı olan parçaya hasar gelir mi?
 
H.Reşit POLAT

H.Reşit POLAT

Üye
S5 te kapalı iken alarm çalıyormu resimdeki doğrumu
@teknolojibaronu
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Telefon kapalıyken çalmaz diye biliyorum.? Hayırdır S5'e mi geçtin? :D
 
  • Beğen
Tepkiler: xmustx
yunus96

yunus96

Üye
Herkese iyi akşamlar.
Birşeyi çok merak ettim windowsta bazı oyun veya uygulamarı çalıştırmak için uyumluluk ayarından xp felan seçiyoruz ya acaba androiddede bu mümkün mü? 5.0 kullanırken uygulamayı 4.2.2ymiş gibi açmak mümkün müdür?
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Herkese iyi akşamlar.
Birşeyi çok merak ettim windowsta bazı oyun veya uygulamarı çalıştırmak için uyumluluk ayarından xp felan seçiyoruz ya acaba androiddede bu mümkün mü? 5.0 kullanırken uygulamayı 4.2.2ymiş gibi açmak mümkün müdür?
Güzel soru bence bu konu hakkında bir konu aç derim hem bizde öğrenmiş oluruz.
 


Üst Alt