Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
ben şu cm 11 i kurdum çok güzel hızlı oldu.ama google play yüklü değil netten bi tane buldum yükledim ama açılmıyor tıklayınca menüye atıyor bu neden oldu
Doğru gappslari yüklemedigin için.
 


teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Dr.Ketan L20 iyi sanırım 6 saat ekran süresi başarılı Note 3 için.
 
karakartal44

karakartal44

Üye
Dr.Ketan L20 iyi sanırım 6 saat ekran süresi başarılı Note 3 için.
İyi akşamlar. Bu Samsung bizim N9000Q lara güncelleme vermeyecek galiba. Bekleye bekleye bi hal olduk yav. S4 ü ve Note 3 LTE kullanan arkadaşlar Lollipop a geçeli aylar oldu. Sizce beklemeyip Dr. Ketan L20 yi kursak mı? Bu rom stabil ve kendinden root lu mu acaba?
Eğer stabil ise linkini verebilirmisiniz. Teşekkür ederim.
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
İyi akşamlar. Bu Samsung bizim N9000Q lara güncelleme vermeyecek galiba. Bekleye bekleye bi hal olduk yav. S4 ü ve Note 3 LTE kullanan arkadaşlar Lollipop a geçeli aylar oldu. Sizce beklemeyip Dr. Ketan L20 yi kursak mı? Bu rom stabil ve kendinden root lu mu acaba?
Eğer stabil ise linkini verebilirmisiniz. Teşekkür ederim.
Evet stabil. Her custom romdaki gibi rootluda tabiki :)
Offical neden bekliyorsunuz ben sizi bir türlü anlamadım zaten sayaç sıfırlamamız var isterse 1 yıl sonra versinler gene garantiye vereceğinde sıfırla sayacı postala dimi :)
 
  • Beğen
Tepkiler: karakartal44
H.Reşit POLAT

H.Reşit POLAT

Üye
Evet stabil. Her custom romdaki gibi rootluda tabiki :)
Offical neden bekliyorsunuz ben sizi bir türlü anlamadım zaten sayaç sıfırlamamız var isterse 1 yıl sonra versinler gene garantiye vereceğinde sıfırla sayacı postala dimi :)
xda yayınlamamış L19 yazıyor hala link varmı sende
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
xda yayınlamamış L19 yazıyor hala link varmı sende
L19 yazıyor ama aşağıda açıklama koymuş sayın ketan dikkatli okuyup bakın göreceksiniz.
 
xmustx

xmustx

Üye
Hacı Note 3 5.0 rus romunu kurduğumuzda web tarayıcısının üst kısmı beyaz mı yoksa kitkattaki gibi siyah mı ? @teknolojibaronu Ben bu s4 teki 5.0.1 i gördüm dayanamayacağım
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Hacı Note 3 5.0 rus romunu kurduğumuzda web tarayıcısının üst kısmı beyaz mı yoksa kitkattaki gibi siyah mı ? @teknolojibaronu Ben bu s4 teki 5.0.1 i gördüm dayanamayacağım
Tam beyaz değil her lollipopla uyumlu olan uygulamaya göre renk değiştiriyor.

 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
@resitpolat
L20 'yi kurdum L19 daki gibi ısınma problemi yok herşey mükemmel olmuş KitKat'ı aramıyorum artık. Sanırım bunun sebebi Hindistan stock romundan based edilmesi demek samsung Lollipop'u kitkat kadar iyi yapabilmiş anlaşılan. Merak etiğim ve sinir olduğum şey neden paneli böyle yapmışlar ben stoktaki gibi seviyorum 1 tane fazla Sığsın diye göz zevkimden vagecmek istemiyorum nasil eskisine dondurebilirim biliyor musun?


2. Bir göz zevkimi rahatsız eden husus ise ok işareti ve Değerler bunları nasıl devre dışı bırakabilirim?
 
H.Reşit POLAT

H.Reşit POLAT

Üye
@resitpolat
L20 'yi kurdum L19 daki gibi ısınma problemi yok herşey mükemmel olmuş KitKat'ı aramıyorum artık. Sanırım bunun sebebi Hindistan stock romundan based edilmesi demek samsung Lollipop'u kitkat kadar iyi yapabilmiş anlaşılan. Merak etiğim ve sinir olduğum şey neden paneli böyle yapmışlar ben stoktaki gibi seviyorum 1 tane fazla Sığsın diye göz zevkimden vagecmek istemiyorum nasil eskisine dondurebilirim biliyor musun?


2. Bir göz zevkimi rahatsız eden husus ise ok işareti ve Değerler bunları nasıl devre dışı bırakabilirim?

L19 daki framework kalasörü ile değiştirebilirsen düzelir bence tüm görsellerle ilgili şeyler orada çünkü
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
L19 daki framework kalasörü ile değiştirebilirsen düzelir bence tüm görsellerle ilgili şeyler orada çünkü
Firmware klasörünú değiştirmek telefonun androidini silmek gibi sildiğin anda onlarca hata alırsın :D
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
İşte bu! İşte beklediğim performans bu 15 dakika ekran kullanımı sadece %2 şarj tüketimi!! Helal Samsung cidden bu sefer güncelleme olmuş.
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Kısmıştır en alta bizi yiyor diyenler olursa :D
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Hayırdır güncelleme geldi mi yoksa. Gelmediyse bu rom hangisi?
Dr.Ketan L20 ama bu kadar başarılı olmasındaki ana sebeb yeni çıkan Hindistan 5.0 güncellemesi. Tabi dr.ketanında eklemeleri var(ultra güç tasarufu,Toolbox,floting message,özel mod, yan tuş panel...)
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Bana göre sadece saçmalık ama meraklısına Dr.Ketan L20 antutu benchmark #Note3 #N900 #Exynos
 
jotem173

jotem173

Üye
Dr.Ketan L20 ama bu kadar başarılı olmasındaki ana sebeb yeni çıkan Hindistan 5.0 güncellemesi. Tabi dr.ketanında eklemeleri var(ultra güç tasarufu,Toolbox,floting message,özel mod, yan tuş panel...)
Ketutkumajaya parayla yapıyor aç gözlü o developeri biliyonmu?
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Ketutkumajaya parayla yapıyor aç gözlü o developeri biliyonmu?
Hayır. Bahsettiğin developer'ı tanımıyorum. Note 4'e geçip Note 3 development'a devam ediyor Dr.Ketan adamın dibi :D
 


Üst Alt