Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

xmustx

xmustx

Üye
Otadan önce maaşsız nası 5.0 attırabilirimki ??
Bedava yapan varsa ankarada cihazı getiririm :)
 


xmustx

xmustx

Üye
Timvıvıra gerek yok.bi ara stok rus romu attırırım artık :)
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Pekaka Rom çıkmış
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Samsung Lollipop güncellemesini dağıtmayı durdurmuş. Sebebi rehber durduruldu ve sessiz mod olmayışıymış. Yani gelecek firmwarelerde sessiz mod olacak.
 
  • Beğen
Tepkiler: H.Reşit POLAT
H.Reşit POLAT

H.Reşit POLAT

Üye
xmustx

xmustx

Üye
Rusyayı kurmayalım mı ?
 
Tr_SERGEN

Tr_SERGEN

Üye
Ben rom indirirken zip dosyası olarak iniyor.Böyle durumda re partionu işaretleyip klasör içindeki md5 vs dosyaları seçmeliyiz deniyor ama bende öle uzantılı dosyalarda yok.Nasıl yapıyorsunuz siz?
Büyük ihtimalle ne sölediğimi anlamadınız :)
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Bu multitasking penceresine koyacağımız applerj root ile bi app ile biz yerleştiriyorduk. Onun adı neydi?
 
xmustx

xmustx

Üye
Onu bilmiyorum da rus lolipopu kurmayalım mı ?
 
mynatsumi

mynatsumi

Üye
Ben kurdum arkadaşlar. Şarj harikaydı, arayüz güzeldi, takılma sıfırdı valla sonunda yaptılar dedim. Facede video sonunda kilitlenmeler yok oldu.
bu güzel özellikler yanında eksileri ise

-sessiz mod özelliği iptal olmuştu.
-Saçmasapan birsürü uygulama yüklü geldi.
En öndemlisi ram kullanımı eskü sürümde 1.49 lardayken lolipopta 2.00 altına inemiyordu.

Sonra ne olduysa telefon manyak donmaya başladı, şarj kafayı yedi 3 saatte %40 şarjım gidiyor (3 saatte ortalama 10dk face kullanımı)

Başta çok çok güzeldi, şimdi eskiye dönmek için çabalıyorum.

Saygılar arkadaşlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: xmustx
xmustx

xmustx

Üye
O zaman kalsın
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Lollipopta ram kullanımı her zaman daha fazla olur. Sessiz mod gelecek demiştim yukarıda.
 

ilyascivi

Üye
Note 3 kullanıcisiyim . Her resmi guncellememde cihaz daha da kötü oluyor.. ve Samsung her zaman işini yarım yapıyor. Ben alıştım artık :) Yapacak bi şey yok. Güncellemeyi seven donmalara katlanır dicem artık. En iyisi en başta hiç güncelleme yapmamak... hani note ||| 8 çekirdekdi, nerde. Exnos dedi durdu, snap 400 de bile bu kadar donma yavaslama ve titreme olmuyor. Hadi Biri çıksın da yalan desin.
 

ArMaGeDdOn_87

Üye
arkadaşlar @ilyascivi Note 3 de donma vs gibi sorunlar olduğunu belirtiyor,sizdede bu sorunlar mevcutmu ?
 
  • Beğen
Tepkiler: ilyascivi
xmustx

xmustx

Üye
Çıhk
 
CeRRaNo JoZAeF

CeRRaNo JoZAeF

Üye
Note 3 kullanıcisiyim . Her resmi guncellememde cihaz daha da kötü oluyor.. ve Samsung her zaman işini yarım yapıyor. Ben alıştım artık :) Yapacak bi şey yok. Güncellemeyi seven donmalara katlanır dicem artık. En iyisi en başta hiç güncelleme yapmamak... hani note ||| 8 çekirdekdi, nerde. Exnos dedi durdu, snap 400 de bile bu kadar donma yavaslama ve titreme olmuyor. Hadi Biri çıksın da yalan desin.
Güncelleme yaptıktan sonra wipe yapmassan dediklerin oluyor. 2 aydır 5.0 kullanıyorum, şeytan kulağına kurşun hiçbişi yok telefonda. Allah 4.4.x olan yazılımları göstermesin. Kullananlar var aramızda, sözüm meclisten dışarı:)
 
  • Beğen
Tepkiler: ilyascivi
Luck Star

Luck Star

Üye
Güncelleme yaptıktan sonra wipe yapmassan dediklerin oluyor. 2 aydır 5.0 kullanıyorum, şeytan kulağına kurşun hiçbişi yok telefonda. Allah 4.4.x olan yazılımları göstermesin. Kullananlar var aramızda, sözüm meclisten dışarı:)
Şansa bu mesajı gördüm ve bilgilendirme yapmak istedim.Yazılım guncelledikten sonra hard reset atmamız gerekiyor daha sonra eğer root yetkisi var ise marketten battery calibration indirin ve usb takili iken şarj %100 olduğunda battery calibrate butonuna basın ve usbden çekin sonra telefon sarjini normal bir şekilde bitirip telefon kapalıyken tamamen şarj olmasını bekleyin. Bu yöntem batarya hafızasını sifirlar LG g2 grubu olarak nerdeyse tüm üyeler denedik ise yaramayan görmedik . hard reset te öyle yeni sürüme geçince hard reset şart.
 
  • Beğen
Tepkiler: Kontrol, ilyascivi ve B.A.R.O.N


Üst Alt