Samsung Galaxy Mini Android 2.3.3 Gingerbread ÇIktıııı!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
muryan23

muryan23

Üye
kies de güncellemenin olmaması sorun yaratır mı? siteden indirdiğimiz güncelleme tüm dünya için standart mı yoksa Türkiye'ye özgü bir güncelleme çıkmasını mı beklemeliyiz kies den? ayrıca evet sitedeki guide ile kurulum kolay gibi gözüküyor.orta seviye ingilizce yeterli.
 


xinsurer

xinsurer

Üye
Kuruldu ama garip dille :) Türkçeye nasıl alıcaz?

----------Eklendi @ 12:46:12 ---------- Yazıldı @ 11:58:30 ----------

My backup pro ile daha önce yedeklediğim tüm sistem ayarlarını, uygulama ve oyunları geri yükledim ama dili Tüürkçeye nasıl alacağım :)

----------Eklendi @ 13:15:44 ---------- Yazıldı @ 12:46:12 ----------

O da tamamdır, dil ayarlarından Türkçe'yi seçip işi bitirdim :) :)

----------Eklendi @ 13:21:39 ---------- Yazıldı @ 13:15:44 ----------

2.3.3 gingerbread'e BA-YIL-DIMMMM :)
 
toprak12345

toprak12345

Üye
süper wifiye artık sorunsuz bağlanıyor
 
xinsurer

xinsurer

Üye
birtek NFS shift gibi 2.2 de çalışan bazı oyunlar 2.3 de çalışmıyor..
 
xinsurer

xinsurer

Üye
birtek NFS shift gibi 2.2 de çalışan bazı oyunlar 2.3 de çalışmıyor..

Ya arkadaşlar bu oyunlar 2.3.3'te çalışmıyorsa sürüm yükseltmenin ne anlamı kaldı? Galiba yine 2.2.1 froyo'ya dönüş yapacağız.. downgrade yolları göründü bize :vur
 
muryan23

muryan23

Üye
ben downgrade yaptım ama hangi versiyonu yüklersem yükleyeyim kies de TUR yazmadı ve cihazın bu sürümü güncellenemez diyor.orjinal Türkiye rom olan varsa paylaşırsa çok güzel olur
 
xinsurer

xinsurer

Üye
Eywah.. o zaman servisine götürüp rom yükleticez, servis yolları göründü yani..

Gerçi ben rusça sorununu halletmiştim, csc dil dosyasını 2.2.1 froyodan, diğer 3 dosyayı 2.3.3 gingerbread'den yüklemiştim, mesaj dili dahil herşey Türkçe bende şu an, swype da Türkçe çalışıyor, çok da memnunum aslında, cihaz çok hızlandı ama birtek çok severek oynadığım NFS shift açılmıyor bu yeni sürümde. Açmanın bir yolunu bulsam hiç downgrade etmem, sırf bu oyunu çok sevdiğim için..
 
muryan23

muryan23

Üye
servis kabul ediyor mu bu kadar güncellemeden rom değişikliğinden sonra telefonları :)
 
xinsurer

xinsurer

Üye
parasıyla değil mi ya, bastırdın mı parayı yaptırırsın :) garantiden yapmazlar tabi.. altı üstü 10 dakikada rom yükliycekler :)

----------Eklendi @ 21:30:05 ---------- Yazıldı @ 21:27:30 ----------

ben downgrade yaptım ama hangi versiyonu yüklersem yükleyeyim kies de TUR yazmadı ve cihazın bu sürümü güncellenemez diyor.orjinal Türkiye rom olan varsa paylaşırsa çok güzel olur

peki downgrade edince ağ özelliği kayboluyor muydu? ben hangi versiyonu downgrade ettiysem hepsinde internet ağ özelliği gitti (wifi hariç).
 
emreu1907

emreu1907

Üye
arkadaşlar nasıl yapılacak durum nedir türkçe yüklemesi nasıl olacak bilgi verebilirseniz çok sevinirim.
 
xinsurer

xinsurer

Üye
Yüklediğim dosyalarda tüm bilgler var kardeş, ama bana sorarsan tavsiye etmiyorum. Daha stabil 2.3 versiyonları çıktığında yükseltmek daha mantıklı. Türkçe kolay, csc dosyasını 2.2'nin multi lang csc dosyasını seçersen ful Türkçe olur ama bazı oyunlar yüklenmiyor 2.3'te :vur
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt