Eywah.. o zaman servisine götürüp rom yükleticez, servis yolları göründü yani..
Gerçi ben rusça sorununu halletmiştim, csc dil dosyasını 2.2.1 froyodan, diğer 3 dosyayı 2.3.3 gingerbread'den yüklemiştim, mesaj dili dahil herşey Türkçe bende şu an, swype da Türkçe çalışıyor, çok da memnunum aslında, cihaz çok hızlandı ama birtek çok severek oynadığım NFS shift açılmıyor bu yeni sürümde. Açmanın bir yolunu bulsam hiç downgrade etmem, sırf bu oyunu çok sevdiğim için..