280 tlye alacağını görmedim sıfır 500 tl de o yüzden dedimAdam 280 Tlye alıcam diyo 280 e ace 2 yada GM discovery veya s3 mini bulursanız getirin bende alayım![]()
kim diyor normalde telefonları çok güzel değil fakat gm discovery tek kelimeyle mükemmeliyide general mobile iğrenç diyolar . ne yapcam şimdi
iyide general mobile iğrenç diyolar . ne yapcam şimdi
gm discovery diye diye sıkıldım ama mini 2den daha iyi olduğu kesin![]()
