Samsung Galaxy Mini 2 almayı düşünüyorum

Sponsorlu Bağlantılar

EmReRoĞlU

Üye
İyi bir telefon aslında arkadaşımda var ama yenede s3miniye bakmanı tavsiye ederim
 


avast

avast

Üye
Adam 280 Tlye alıcam diyo 280 e ace 2 yada GM discovery veya s3 mini bulursanız getirin bende alayım :)
 
lider63

lider63

Üye
    Konu Sahibi
ya 280 tl olmazsa 300 - 350 de olabilir. Ama 5 6 ay sonra belki yükseltirim bütçemi :D Harçlıklarımla alıcam. birazda babam para eklicek
 
avast

avast

Üye
5-6 ay sonra alacagına simdiden karar mı verecen bende hemen alacan diyorum bekle paran netlessin 1 ay kala karar ver
 

EmReRoĞlU

Üye
280tlye bence samsung galaxy mini 2yi al oyun oynanıyor öyle çok yüksek oyunlar oynanmıyor bence o telefon iyi

- - - Eklendi - - -

Adam 280 Tlye alıcam diyo 280 e ace 2 yada GM discovery veya s3 mini bulursanız getirin bende alayım :)
280 tlye alacağını görmedim sıfır 500 tl de o yüzden dedim
 
lider63

lider63

Üye
    Konu Sahibi
yav gta vice yi bile açıyor. :D İstediğim oyunları açıyo. para biriktirip alcam. param yükselirse öbür tellerede bakarım. bence galaxy mini 2 parasına göre güzel bir telefon. 5800 ı elden çıkaralm diyorz. 5800'dan iyidir valla mını 2 :)
 

MaxipmaN

Üye
mini2 iyi hoştur da gm discovery de beni al diye bağırırken biraz bekle derim
 
codblackops2

codblackops2

Üye
Parana yazık.
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
GM Discovery .
 
lider63

lider63

Üye
    Konu Sahibi
iyide general mobile iğrenç diyolar . ne yapcam şimdi
 
fk555897

fk555897

Üye
iyide general mobile iğrenç diyolar . ne yapcam şimdi

Bence iğrenç değil. Ama ben güvenemiyorum. Bir de duruma şöyle bakmak gerekli; Millet 30-40 TL'ye aldığı Çin malı telefonları kullanırken sorun yaşamıyor. Bu telefonda neden sorun yaşasın. Bir de 2 yıl Telpa garantisi var.
 

EmReRoĞlU

Üye
Kim iğrenç diyo iğrenç diyen yaşamasın
 
lider63

lider63

Üye
    Konu Sahibi
iğrenç demek değilde güvenememek.
 

EmReRoĞlU

Üye
Kardeş şu an kullanıyorum süper süper süper foto da atabilirim
 
lider63

lider63

Üye
    Konu Sahibi
tamam. telefonu almaya karar verdim. Adminler Konu Kilit yaparmısınız.
 
avast

avast

Üye
mini2 mi alacaksin
 
LimePie

LimePie

Üye
gm discovery diye diye sıkıldım ama mini 2den daha iyi olduğu kesin :oke:
 
lider63

lider63

Üye
    Konu Sahibi
Bende gm discoveryden sıkıldım. Telefoncuda çalışan kuzenim vardı , gm discoverye güvenme diyo. Her neyse ben mini2 alcam. Yorumlar için teşekkürler :good:
 


Üst Alt