Samsung Galaxy Ace RAM Kullanımını Azaltmak

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
icais

icais

Üye
    Konu Sahibi
Samsung Galaxy Ace RAM Kullanımını Azaltmak
Arkadaşlar, Ace telefonumda uygulamalar kapalı olmasına rağmen ram hep 200 lerde root yapılmadı sadece rom yükledim 2.3.4, oldukça hızlandı.. teli ilk aldığımdada ram öyle aşağılarda değildi yine 190-180 arası kullanıyordu bunu nasıl azaltabilirim ? acaba roomdan kaynaklanan bir şey olabilirmi kullandığım rom ( )

ve birde telefonda herhangi bir şey yaptığımda mesela intte gezindikten sonra ana ekrana dönünce widgetları tekrar yüklüyor, menüyü falan tekrar yüküyor bunun sebebi nedir ?
 


O6UZH4N

Üye
aynı telefonu kullanan bir tanıdıgın varsa sor yada teknosa gibi bir yerde aynı telefona bak ram kaç kullanıyor bu arada telefonun kendi ram ı kaç
 
muscler

muscler

Üye
yüklediğin rom official mı ? bide ram için advanced task killer'ı öneririm gereksiz herşeyi kapatır
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt