icais
Üye
Samsung Galaxy Ace RAM Kullanımını Azaltmak
Arkadaşlar, Ace telefonumda uygulamalar kapalı olmasına rağmen ram hep 200 lerde root yapılmadı sadece rom yükledim 2.3.4, oldukça hızlandı.. teli ilk aldığımdada ram öyle aşağılarda değildi yine 190-180 arası kullanıyordu bunu nasıl azaltabilirim ? acaba roomdan kaynaklanan bir şey olabilirmi kullandığım rom (
ve birde telefonda herhangi bir şey yaptığımda mesela intte gezindikten sonra ana ekrana dönünce widgetları tekrar yüklüyor, menüyü falan tekrar yüküyor bunun sebebi nedir ?
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
) ve birde telefonda herhangi bir şey yaptığımda mesela intte gezindikten sonra ana ekrana dönünce widgetları tekrar yüklüyor, menüyü falan tekrar yüküyor bunun sebebi nedir ?
