SAMSUNG GALAXY ACE 5830 İ kullananlar ....

Sponsorlu Bağlantılar

_Unforgiven_

_Unforgiven_

Üye
eğer 5830İ alıcaksanız hiç almayın. Galaxy Gio, Ace plus veya Nokia 603 gibi modellere yönelmenizi tavsiye ederim 5830İ sorunlu model alırsanız çok pişman olursunuz. Hele ki oyun istiyorsanız aman derim aceye bulaşmayın Gio daha ucuz olmasına rağmen daha iyidir oyunda
 


akusta126

Üye
kardeşim bugun elime ulaştı suan için bi sıkıntısı yok video cekiminde,sd kartta,rehberde de hiç bi sıkıntıyla karşılaşmadım sabahdan beri kurcalıyorum fabrika sarjıda bitmiş degil.. kamera kalitesi hakkını vermiyo eksi yönü bu bnce bide flash player yok .
 
_Unforgiven_

_Unforgiven_

Üye
kardeşim bugun elime ulaştı suan için bi sıkıntısı yok video cekiminde,sd kartta,rehberde de hiç bi sıkıntıyla karşılaşmadım sabahdan beri kurcalıyorum fabrika sarjıda bitmiş degil.. kamera kalitesi hakkını vermiyo eksi yönü bu bnce bide flash player yok .

Evet pek farkı yok şoke söyleyeyim size
5830i +yönleri
290mb ram
832mhz oc

- - - Eklendi - - -

kardeşim bugun elime ulaştı suan için bi sıkıntısı yok video cekiminde,sd kartta,rehberde de hiç bi sıkıntıyla karşılaşmadım sabahdan beri kurcalıyorum fabrika sarjıda bitmiş degil.. kamera kalitesi hakkını vermiyo eksi yönü bu bnce bide flash player yok .

Evet pek farkı yok şoke söyleyeyim size
5830i +yönleri
290mb ram
832mhz oc lu işlemci
190mb dahili hafiZa
- yönleri
240x320 video çözünürlüğü
GPU bulunmamaktadır (eski modelde adreno 200gpu bulunmaktaydı )
 
Elektr0

Elektr0

Üye
gio ile neredeyse aynı sistemi cpu gpu artık yetersiz geliyor bana 3g ile görüntülü görüşme yok sadece internet olarak kullanabiliyorsunuz...türkiye için 500 bin uygulama açık degildi galiba 200 bin desek kaba taslak o telefonda 50 bin uygulama çalışırız...örnek facebook , twitter ,Youtube:d:
 
esokmen

esokmen

Üye
galaxy wonder tek geçer. Mini ace den daha iyi bence. Ama kişiye göre değişir. Sonuçta herkes oyun için almıyor
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
Ben tekrar söylüyorum benim tavsiyem bu fiyat aralığında Android den uzak durmanız yönünde olacaktır. !!
 
_Unforgiven_

_Unforgiven_

Üye
Galaxy W evet sistem özellikleri iyi telefondur fakat sistem sorunları var donma-kasma-resetleme-takılma gibi sorunları varmış kullanan çoğu kişi oyunlar için böyle diyordu ama sar değeri düşüktür 0.50kg/w olsa gerek. Neo V daha rahattır galaxy w den her konuda. Fakat onunda 512mb ram 340mb hafıza ve 1.65kg/w sar değeri var eğer rootsuz kullanacaksanız neo v pek akıl kearı değil gibi duyduğum kadarıyla androidlere hafıza kartına program atmak rootsuz olmuyormuş
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
MasteLaa

MasteLaa

Üye
Galaxy W evet sistem özellikleri iyi telefondur fakat sistem sorunları var donma-kasma-resetleme-takılma gibi sorunları varmış kullanan çoğu kişi oyunlar için böyle diyordu ama sar değeri düşüktür 0.50kg/w olsa gerek. Neo V daha rahattır galaxy w den her konuda. Fakat onunda 512mb ram 340mb hafıza ve 1.65kg/w sar değeri var eğer rootsuz kullanacaksanız neo v pek akıl kearı değil gibi duyduğum kadarıyla androidlere hafıza kartına program atmak rootsuz olmuyormuş
Ben atıyorum :hmmm Program atmak derken :hmmm
 
_Unforgiven_

_Unforgiven_

Üye

Ben atıyorum :hmmm Program atmak derken :hmmm

kullanan çoğu kişi sd karta program atamıyormuş ya atma seçeneğini bulamıyorlar(ki sanmamçünkü çoğu kişi söylüyor) veya rootsuz atılmıyor. O fiyata android alma derim alıcaksan 1.1milyarı geçicek androidleri al yoksa 1-2seneye ram sorunu çok yaşarsın android sistem iOS gibi oyunlarda optimizasyon yapmıyor yani yüksek kalitedeki oyunları açması zor olur. Bence android alınacaksa şu modeller alınmalı : s advance ve plus , s2 , s3 , evo 3d , one x , sony'nin yeni modelleri. bence beklersen s ve s2 ucuzlar neden dersen iphone 5 çıkarsa samsung telefonları ucuzlatır daha çok alınsın diye. S'i bilmiyorum ama çevremde s2 kullananlar var ısınma ve çok doldurduğunda takılma hariç pek şikayetleri yok telefonlarından.
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
kullanan çoğu kişi sd karta program atamıyormuş ya atma seçeneğini bulamıyorlar(ki sanmamçünkü çoğu kişi söylüyor) veya rootsuz atılmıyor. O fiyata android alma derim alıcaksan 1.1milyarı geçicek androidleri al yoksa 1-2seneye ram sorunu çok yaşarsın android sistem iOS gibi oyunlarda optimizasyon yapmıyor yani yüksek kalitedeki oyunları açması zor olur. Bence android alınacaksa şu modeller alınmalı : s advance ve plus , s2 , s3 , evo 3d , one x , sony'nin yeni modelleri
Ben de seninle aynı görüşteyim ama dediğim gibi sanırım ben de APK ları hafıza kartına SD leri telefona atıyorum :hmmm Android Rami yiyor benim şu anda telefonda bir şey açık değil ama 396 mb ramimi yemiş..bu 400 küsüre de çıkıyor mesela.
 

bozkurt1969

Üye
yaw arkadaşlar yemişim görüntülü konuşmasını okadar faceniz var msn niz var onuda sorun etmeyin kız arkadaşıma almayı düşünüyorm bu telefonu görüntülü konuşmayı geçin ona zaten gerek yok pil ömrü kullanımı dokunmatik hızı hakkında birşeyler yazında bilelim ona göre karar verelim bırakın görüntülü mörüntülü boş şeyleri özelliği yoksa yoktur acil cvp....
pil ömrü kullanım ve açık olan uygulamalara göre değişmekte.ortalama 2 gün .dokunmatiği fena sayılmaz,fakat 720 tl civarında bir ücret ödemeyi düşünürsen Galaxy wave modelini tavsiye ederim.
 

suleyman7779

Üye
[COLOR=""][SIZE=""]samsung ace rom varmi[/SIZE][/COLOR]
 

peder48

Üye
yaklasik 10 gundur kullaniyorum oyun konusunda sikintilar var dolphin browser mini ve moboplayer kullanmanizi tavsiye ederim hizli ve pratik
 
Emma-Watson

Emma-Watson

Üye
Galaxy W evet sistem özellikleri iyi telefondur fakat sistem sorunları var donma-kasma-resetleme-takılma gibi sorunları varmış kullanan çoğu kişi oyunlar için böyle diyordu ama sar değeri düşüktür 0.50kg/w olsa gerek. Neo V daha rahattır galaxy w den her konuda. Fakat onunda 512mb ram 340mb hafıza ve 1.65kg/w sar değeri var eğer rootsuz kullanacaksanız neo v pek akıl kearı değil gibi duyduğum kadarıyla androidlere hafıza kartına program atmak rootsuz olmuyormuş



Neo v sar 1.10
 

jetpackjoyride

Üye
ben valla neovyi çok seviyorum iyiki bunu almışım
 

gekic43

Üye
yanlşn var. Ben nokia e51 de arka kamera sayesinde görüntülü görüşüyordumş. (ayna yardımıyla)

kardesim bizim teldede tango diye bir program var arka kamera ile goruntulu konusabikiyosun ama karsindakindee tango olmasi lazi...zaten %70i kullanmaz goruntulu konusmayi benm icin onemli degildi burde piksel gozukuyo diyen kardesim o kafa icin ne kullaniyosun? ben telimden memnunum sahsen oyun konusuna gelince angry birds fln onlari rahat aciyor zaten acmadigi uc boyutlu oyunlar ben pes12 nfs shift gangster fln rahat oynuyorm bence bu fiyata deger bir telefon dokunmatigi de oldukca hassas ve hizli al bence fazla arastirma kafan karisir
 

fethin

Üye
ben internetten vidiyo acmak istedgmde pencere sinirina ulasildi diyo ne yapmam gerekiyn yardimci olurmusunuz
 


Üst Alt