kardeşim bugun elime ulaştı suan için bi sıkıntısı yok video cekiminde,sd kartta,rehberde de hiç bi sıkıntıyla karşılaşmadım sabahdan beri kurcalıyorum fabrika sarjıda bitmiş degil.. kamera kalitesi hakkını vermiyo eksi yönü bu bnce bide flash player yok .
kardeşim bugun elime ulaştı suan için bi sıkıntısı yok video cekiminde,sd kartta,rehberde de hiç bi sıkıntıyla karşılaşmadım sabahdan beri kurcalıyorum fabrika sarjıda bitmiş degil.. kamera kalitesi hakkını vermiyo eksi yönü bu bnce bide flash player yok .
Ben atıyorumGalaxy W evet sistem özellikleri iyi telefondur fakat sistem sorunları var donma-kasma-resetleme-takılma gibi sorunları varmış kullanan çoğu kişi oyunlar için böyle diyordu ama sar değeri düşüktür 0.50kg/w olsa gerek. Neo V daha rahattır galaxy w den her konuda. Fakat onunda 512mb ram 340mb hafıza ve 1.65kg/w sar değeri var eğer rootsuz kullanacaksanız neo v pek akıl kearı değil gibi duyduğum kadarıyla androidlere hafıza kartına program atmak rootsuz olmuyormuş
Program atmak derken 
Ben atıyorumProgram atmak derken
![]()
Ben de seninle aynı görüşteyim ama dediğim gibi sanırım ben de APK ları hafıza kartına SD leri telefona atıyorumkullanan çoğu kişi sd karta program atamıyormuş ya atma seçeneğini bulamıyorlar(ki sanmamçünkü çoğu kişi söylüyor) veya rootsuz atılmıyor. O fiyata android alma derim alıcaksan 1.1milyarı geçicek androidleri al yoksa 1-2seneye ram sorunu çok yaşarsın android sistem iOS gibi oyunlarda optimizasyon yapmıyor yani yüksek kalitedeki oyunları açması zor olur. Bence android alınacaksa şu modeller alınmalı : s advance ve plus , s2 , s3 , evo 3d , one x , sony'nin yeni modelleri
Android Rami yiyor benim şu anda telefonda bir şey açık değil ama 396 mb ramimi yemiş..bu 400 küsüre de çıkıyor mesela.pil ömrü kullanım ve açık olan uygulamalara göre değişmekte.ortalama 2 gün .dokunmatiği fena sayılmaz,fakat 720 tl civarında bir ücret ödemeyi düşünürsen Galaxy wave modelini tavsiye ederim.yaw arkadaşlar yemişim görüntülü konuşmasını okadar faceniz var msn niz var onuda sorun etmeyin kız arkadaşıma almayı düşünüyorm bu telefonu görüntülü konuşmayı geçin ona zaten gerek yok pil ömrü kullanımı dokunmatik hızı hakkında birşeyler yazında bilelim ona göre karar verelim bırakın görüntülü mörüntülü boş şeyleri özelliği yoksa yoktur acil cvp....
onlar herkese lazımyaklasik 10 gundur kullaniyorum oyun konusunda sikintilar var dolphin browser mini ve moboplayer kullanmanizi tavsiye ederim hizli ve pratik
Galaxy W evet sistem özellikleri iyi telefondur fakat sistem sorunları var donma-kasma-resetleme-takılma gibi sorunları varmış kullanan çoğu kişi oyunlar için böyle diyordu ama sar değeri düşüktür 0.50kg/w olsa gerek. Neo V daha rahattır galaxy w den her konuda. Fakat onunda 512mb ram 340mb hafıza ve 1.65kg/w sar değeri var eğer rootsuz kullanacaksanız neo v pek akıl kearı değil gibi duyduğum kadarıyla androidlere hafıza kartına program atmak rootsuz olmuyormuş
yanlşn var. Ben nokia e51 de arka kamera sayesinde görüntülü görüşüyordumş. (ayna yardımıyla)
ben internetten vidiyo acmak istedgmde pencere sinirina ulasildi diyo ne yapmam gerekiyn yardimci olurmusunuz
Aynı anda kaç sekme açıyorsunki ?
